شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#محرم#نکونام#درباره#صبور#باشید/#عاشق#مربیگری#است

درباره محرم صبور باشید/ نکونام عاشق مربیگری است

درباره محرم صبور باشید/ نکونام عاشق مربیگری است

دروازه‌بان اسبق فولاد و سپاهان درباره عملکرد این دو تیم در بازی‌های امسال به اظهارنظر پرداخت.

ارشاد یوسفی، سنگربان سابق فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره عملکرد سپاهان در فصل اخیر در لیگ برتر و آسیا اظهار داشت: بازی‌های سپاهان را در آسیا خیلی دقیق ندیدم اما عملکرد سپاهان را در لیگ برتر به طور جدی زیر نظر داشته‌ام. محرم فصل خیلی بدی نداشته، چه امسال و چه سال گذشته. نظرم این است که به او فرصت بیشتری دهند تا یک مربی جوان و خوش‌فکر ساخته شود. ستاره اصلی سپاهان خود نویدکیا است و اگر بتوانند او را برای چند سال حفظ کنند می‌توانند در سال‌های آتی موفق شوند.

وی در ادامه افزود: صددرصد موافق این هستم که حتی اگر سپاهان امسال در آسیا امسال موفق نبود هم با تقویت تیم به او فرصت بیشتری داده شود. محرم تمام زندگی‌اش را آنجا گذرانده و سپاهان را واقعا دوست دارد. باید درباره او صبوری شود. سپاهان امسال تیمی یکدست دارد و حتی با غیبت چند بازیکن هم دچار مشکل نمی‌شود و امیدوارم روز به روز اوضاع‌شان بهتر شود.

دروازه‌بان اسبق سپاهان درباره این پست در جمع زردپوشان و انتقادات پرشمار نسبت به عملکرد دروازه‌بانه‌های این تیم گفت: این تیم پس از آرمناک پطروسیان، گلری در آن حد نداشته و همه با او مقایسه می‌شوند. باید دروازه‌بانی در اصفهان حضور پیدا کند که در هر زمینه‌ای آمادگی داشته باشد. چه فنی و چه روانی. خودم با رشید سابقه همکاری دارم اما به نظرم حضورش در سپاهان انتخاب درستی نبود. این تیم نیاز به گلری پخته‌تر دارد. اجازه جدایی دادن به نیازمند یک اشتباه بود. به هرحال اتفاقی بود که افتاد اما به طور کلی سپاهان جای اشتباهات نیست. من آن‌جا بوده‌ام و جو را می‌شناسم. باید تجربه زیادی داشته باشید تا بتوانید در سپاهان بدرخشید.

یوسفی که سابقه بازی در فولاد را دارد، درباره این تیم و عملکرد نکونام گفت: فولاد تیمی جوان است که امکاناتی خوب دارد. آن‌ها خوب شروع نکردند اما به مرور بهتر شدند. جواد نکونام از آن دسته مربیان است که به شدت به یادگیری اهمیت می‌دهد و کارش را واقعا دوست دارد و کارش را حسابی جدی می‌گیرد.

وی درباره لیگ برتر تصریح کرد: لیگ امسال لیگی خوب بود و پدیده‌های زیادی داشت. سال‌های پیش مشخص بود که قهرمانی به چه تیمی تعلق می‌گیرد اما امسال اینگونه نیست و تا لحظه آخر باید منتظر قهرمان ماند. شانس قهرمانی استقلال امسال بیشتر از بقیه است و باید دید اتفاقات در ادامه لیگ چگونه رقم می‌خورد.

انتهای پیام