شهر خبر

قهرمانی پرسپولیس؟! در فوتبال غیرممکن وجود ندارد/ با ریکاوری روحی و ذهنی تیم به روزهای اوج خود می‌رسد

قهرمانی پرسپولیس؟! در فوتبال غیرممکن وجود ندارد/ با ریکاوری روحی و ذهنی تیم به روزهای اوج خود می‌رسد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: موفقیت در لیگ تنها راه باقی مانده برای پرسپولیس است تا بتواند این فصل را هم با جام به پایان برساند.

حسن خان‌محمدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خاصی دارد. با توجه به حذف از جام حذفی، موفقیت در لیگ برتر تنها راه باقی مانده برای پرسپولیس است تا بتواند این فصل را با جام به پایان برساند و بچه ها باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا از شانس موجود برای قهرمانی در لیگ نهایت استفاده و بهره را برده و با جمع آوری امتیازات کامل، در انتظار لغزش حریف بوده و با بهترین نتیجه ممکن، موفق به کسب جام ارزشمند دیگری شوند.

وی در ادامه افزود: شرایط بازی در لیگ و جام حذفی متفاوت است. به هر حال پرسپولیس در روز بازی برابر آلومینیوم روز بدی را پشت سر گذاشت و از جام حذفی کنار رفت ولی هنوز در لیگ برتر امید دارد و تا روزی که این امید روی کاغذ باقی مانده است باید تلاش ویژه ای داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با خوش‌بینی آینده تیم گل‌محمدی را پیش‌بینی کرد و در مورد این موضوع گفت: 6 بازی و 18 امتیاز برای همه تیم ها باقی مانده و اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد. فوتبال ورزشی است که غیرممکن در آن اصلا وجود ندارد و این مسئله می تواند انگیزه پرسپولیسی ها را برای تلاش مضاعف بالا ببرد. متاسفانه برخی درگیری های ذهنی شرایط روحی و روانی تیم و بازیکنان و کادر فنی اش را تحت الشعاع قرار داده و همه باید به هم کمک کنند تا فضای ذهنی تیم به سمت و سویی برود که آرامش قبلی به تیم بازگردد و بچه ها و کادر فنی با تمرکز بالایی تمام هم و غم خود را به موفقیت در بازی های پایانی فصل معطوف کنند.

خان‌محمدی در خصوص حل مشکلات فنی پرسپولیس تا شروع دوباره بازی‌ها به خبرنگار ورزشی برنا گفت: کادر فنی در این زمینه تجربه و توان خوبی دارد و می توانند شرایط را به روزهای خوب بازگردانند، ضمن اینکه شنیده ام تا شروع دوباره بازی ها قرار است چند بازی دوستانه برابر تیم هایی از لیگ برتر برای پرسپولیس انجام شود که این اتفاق هم می تواند به کادر فنی کمک کند تا برخی تردیدها در پست های مختلفش را برطرف کرده و با محک جدی بازیکنان با یک ترکیب کامل و ایده آل تر آماده برگزاری 6 فینال باقی مانده از لیگ بیست و یکم شودند.

سرمربی نونهالان پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت تیم خاطرنشان کرد: تیم را در میانه مسابقات تحویل گرفتیم و با تیمی کار کردیم که خودمان آن را نبسته بودیم. به هر صورت تمام تلاش مان را به کار گرفتیم که تیم را به شرایط خوبی برسانیم و در هفته های پایانی وضعیتی مطلوبی را در نتیجه گیری داشته باشیم و در نهایت جایگاه را در جدول ارتقا دادیم. در حال حاضر فصل برای پایه ها به پایان رسیده و هنوز شرایط برای فصل آینده مشخص نیست. قرار است در جلسه ای تکلیف همه رده های سنی پایه و همین طور نونهالان برای فصل بعد مشخص شود.

انتهای پیام