شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#بازیکن برتر

سومین بازیکن برتر دنیا از تیم ملی خداحافظی کرد

سومین بازیکن برتر دنیا از تیم ملی خداحافظی کرد

احمد اسماعیل پور که عنوان سومین بازیکن برتر دنیا را کسب کرده است از تیم ملی فوتسال کشورمان خداحافظی کرد.">

احمد اسماعیل پور لژیونر فوتسال کشورمان است. او موفق شد در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا عنوان سومین بازیکن برتر این جام را کسب کند. این بازیکن امشب با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به صورت رسمی از تیم ملی فوتسال خداحافظی کرد.

اسماعیل‌پور قبل از رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا به اردوی تیم ملی دعوت شده بود اما به دلیل مسائل انضباطی و دیر رسیدن به تمرینات از سوی وحید شمسایی کنار گذاشته شد.

اسماعیل‌پور که همراه تیم ملی افتخارات متعدد آسیایی، جهانی و باشگاهی را در کارنامه خود دارد در متن خداحافظی خود آورد:

با سلام خدمت همه مردم ایران

سیزده سال قبل من برای اولین بار پیراهن مقدس تیم ملی‌مان را بر تن کردم. آن لحظه برای من، برای جوان ۱۹ ساله‌ای که در مسیر قهرمانان بزرگ کشور رویا پردازی می‌کرد فراموش نخواهد شد.

از آن لحظه تا کنون در تمام مدت از این راه پرهیجان لذت بردم، این مسیر رویایی، سرشار از حس مسئولیت در مقابل کشور عزیزم بود و تمام وجود و تلاشم را بر موفقیت تیم ملی فوتسال ایران معطوف کردم. خدا را شاکرم که با یاری مربیان و بزرگان و سایر ملی پوشان سربلند بودم.

لحظات تکرار نشدنی حضور در جمع چهار تیم برتر جهان و کسب عنوان سومین بازیکن برتر دنیا، قهرمانی آسیا، زدن گل برتری مقابل برزیل بزرگ در جام جهانی و… لحظات غم و شادی فراوان این سال‌ها به مسیرم معنا می‌بخشد.

اکنون لحظه‌ای است که باید قدمی دیگر در این مسیر برداشته شود، تصمیم گیری آسان نیست اما حالا زمان لذت بردن از سایر جنبه‌های زندگی برای من است. ترجیح می‌دهم با رفتنم فرصت بیشتری در اختیار جوانان شایسته و آینده دار کشور قرار گیرد.

از خانواده ام، کلیه مربیان تیم ملی در این سال‌ها و خانواده فوتسال بابت حمایتشان تشکر میکنم.