در میان آتش و خون حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، تصویر مردی که به روی زمین دراز کشیده و به یکی از ستون‌های مسجد قبة الصخره تکیه کرده و با تلفن خود مشغول فیلمبرداری است، توجه رسانه‌ها را برانگیخت و بازتاب فراوانی در رسانه‌ها داشت.

حال در همین ارتباط، شبکه الجزیره موفق شد او را پیدا کرده و با وی مصاحبه کند. او که ۵۰ ساله است و بدر صلاح ابوفضل نام دارد، در محله «رأس العامود» در جنوب مسجدالاقصی زندگی می‌کند.

وی در این رابطه می‌گوید: طبق معمول برای اقامه نماز فجر به مسجد الاقصی رفتم و زمانی که اشغالگران حمله کردند، در مسجد القبلی بودم و پس از خفگی با بمب‌های گازی به سرعت از آن خارج شدم. به سمت مسجد قبة الصخره حرکت کردم و به استراحت نشستم و سربازان با باتوم به دست و پا و تمام اعضای بدنم زدند.

او در این مصاحبه همچنین گفت از عمد اینگونه ننشسته بود؛ بلکه خسته از شدت ضرب و شتم روی زمین دراز کشید و تصمیم گرفت که آنجا را ترک نکند؛ بلکه حملات اشغالگران را با تلفن خود مستند می‌کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته و در دومین جمعه ماه رمضان، در حمله خود به مسجدالاقصی نمازگزاران فلسطینی را با گلوله‌های جنگی مورد هدف قرار دادند.