شهر خبر

برگزاری ویژه‌برنامه «کریم آل طاها امام حسن مجتبی علیه‌السلام» در بیش از ۲ هزار بقعه متبرکه

برگزاری ویژه‌برنامه «کریم آل طاها امام حسن مجتبی علیه‌السلام» در بیش از ۲ هزار بقعه متبرکه

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری ویژه‌برنامه «کریم آل طاها امام حسن مجتبی علیه‌السلام» به‎‌مناسبت ولادت کریم اهل‌بیت علیه‌السلام در بیش از ۲ هزار بقعه متبرکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره برگزاری ویژه‌برنامه در امامزادگان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام اظهار کرد: امشب و فردا به‌مناسبت ولادت کریم اهل‌بیت‌ علیه‌السلام جشن باشکوهی در قالب ویژه‌برنامه «کریم آل طاها امام حسن مجتبی علیه‌السلام» در بیش از ۲ هزار بقعه متبرکه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی کاروان‌های شادی در این ایام پربرکت، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما به‎‌مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام راه‌اندازی کاروان‌های جشن و سرور و اجرای برنامه مولودی و تواشیح به‌صورت خیابانی با عنوان «نسیم کرامت» است؛ این کاروان‌ها از مبداء امامزادگان حرکت می‌کنند و با حضور در خیابان‌ها، میادین اصلی و پارک‌ها به اجرای برنامه می‌پردازند.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: امشب و فردا به میمنت ولادت کریم اهل‌بیت علیه‌السلام سفره‌های کریمانه افطار با مشارکت مراکز افق بقاع متبرکه از محل نیات مذهبی منطبق و کمک‌های مردمی برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام نوروزپور با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی مثل مسابقه کتابخوانی با موضوع کریم اهل‌بیت علیه‌السلام تدارک دیده شده است، گفت: یکی از برنامه‌های مهم، تجلیل از خیرین و واقفین خیراندیشی است که در حوزه کمک به فقرا، نیازمندان و ایتام موقوفاتی داشته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 500 هیئت به‌مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان‌ها جشن باشکوهی خواهند داشت و از سخنرانی خطبای برجسته کشوری و مدیحه‌سرایان و گروه‌های تواشیح استفاده خواهند کرد.

 

انتهای پیام