شهر خبر

خوش‌گذرانی علی اوجی در کنار همسرش نرگس محمدی+تصاویر

تصاویر تازه منتشر شده در صفحه شخصی نرگس محمدی و همسرش علی اوجی خبر از خوشگذرانی این روزهای زوج بازیگر میدهد.

خوش‌گذرانی علی اوجی در کنار همسرش نرگس محمدی+تصاویر

سفر و خوشگذرانی علی اوجی و همسرش نرگس محمدی

علی اوجی که اخیرا به دلیل حضورش در برنامه جوکر احسان علیخانی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، این روزها را در کنار همسر بازیگرش در حال استراحت است. تصاویر منتشر شده در اینستاگرام نرگس محمدی حاکی از این خوشگذرانی زوج بازیگر است که سوژه این بخش از چهره های نمناک می باشد.

عکس دو نفره و عاشقانه زوج هنرمند در تایلند

نرگس محمدی که همه او را با نقش ستایش می شناسند، این روزها بعد از سه سال از آمدن کرونا و کاهش مرگ ومیر این بیماری به همراه همسر کمدین خود علی اوجی به تایلند سفر کرده و با انتشارعکس دو نفره و عاشقانه خود با همسرش صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.

نرگس-محمدی

علی اوجی بازیگر طناز کشورمان با انتشار عکسی زیبا از این سفر یادی از عارف لرستانی کرد و نوشت:

جهان در حال تغییر … ولی آرام آرام …بی آنکه بفهمی چه شد …

بی شک جهان بعد از پاندمی نکات عجیبی را در خود برای انسان دارد …

در استوری نوشتم …ولی واقعا شروع روز چهارم سفر به قصد استراحت گویی یک سال به من گذشته است تفریح کردن را فراموش کرده ام …احساس عجیب دلتنگی …

امروز پنج سال از رفتن عارف گذشته و این دلتنگی رو چند برابر می کنه …

این زخم هنوز تازه است … رفتنی که باورش ندارم …

امیدوارم زود زود زندگی اجتماعی به حالت قبل برگرده و باز بتونیم در کنارهم بی ماسک از ته دل بخندیم…

علی-اوجی (1)

مختصر بیوگرافی علی اوجی، خانواده و همسر بازیگرش

علی اوجی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سینما متولد 17 اسفند 1362 در تهران و اصالتا اهل شیراز است که تلخی های زیادی را در زندگی خانوادگیش تجربه کرده است. این کمدین محبوب فرزند حسن اوجی خطاط و هنرمند معروف می باشد، پدر ایشان در زمان 14 – 15 سالگیش، پس از سکته به طور کامل فلج شد و بعد از یک سال و نیم درگیری با بیماری درگذشت. بعد از گذشت مدتی از فوت پدر، مادر ایشان نیز به سرطان مبتلا شد و خوشبختانه بعد از مدتی درگیری با این بیماری سلامتی خود را بدست آورد. بعد از بهتر شدن اوضاع بیماری مادر، برادر علی اوجی به علت غرق شدن فوت کرد.

ماجراهای تلخ زندگی علی اوجی او را از هدفش دور نکرد و او پس از آشنایی با مهران مدیری در پشت صحنه یکی از سریال ها به عرصه بازیگری راه یافت و با نقش آفرینی در سریال حاشیه سال 94 به شهرت رسید.

علی اوجی اردیبهشت 96 با نرگس محمدی ازدواج کرد، مراسم خواستگاری آنها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد. نرگس محمدی بازیگر کشورمان متولد 9 فروردین 1362 در تهران فارغ‌التحصیل لیسانس رشته پرستاری می باشد و فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگر شروع کرد و با بازی در سریال ستایش مشهور شد.

منبع: نمناک