شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نقل و انتقالات

بمب بزرگ یحیی در آستانه انفجار؛ نامه رسمی پرسپولیس برای جذب شاه ماهی نقل و انتقالات

بمب بزرگ یحیی در آستانه انفجار؛ نامه رسمی پرسپولیس برای جذب شاه ماهی نقل و انتقالات

صدآنلاین : بررسی دو نامه رسمی باشگاه پرسپویس نشان می‌دهد که این باشگاه در نیم فصل (زمستان سال ۱۴۰۰) به دنبال جذب مجدد دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران بوده است.

به گزارش صدآنلاین در هفته‌های اخیر که با تصمیم کادر فنی پرسپولیس حامد لک از تیم پرسپولیس کنار گذاشته شده، احمد گوهری که در نیم فصل به جمع سرخ‌ها اضافه شده به عنوان سنگربان اصلی پرسپولیس مورد استفاده قرار گرفته است اما عمکرد نامطمئن و سینوسی او باعث ایجاد نقدهایی به کادرفنی پرسپولیس شده که چرا این تیم نباید دروازه‌بانی در سطح ملی داشته باشد؟

در همین رابطه ایسنا به نامه‌هایی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد در نیم فصل و زمانی که سید مجید صدری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود، این باشگاه در دو نامه جداگانه خواهان به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند شده‌ است.

در نامه اول که در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۷ آذر ۱۴۰۰) به امضای سید مجید صدری (سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس) رسیده، این باشگاه به یک مدیر برنامه اجازه می‌دهد تا به نمایندگی از پرسپولیس اقدام به مذاکره برای انتقال قرضی بیرانوند از باشگاه بواویشتای پرتغال به پرسپولیس کند.

در نامه دیگری که در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۳ دی ۱۴۰۰) به امضای سیدمجید صدری رسیده، پرسپولیس رسما علاقه خود را برای انتقال دائمی بیرانوند اعلام کرده و از شرکت نقل‌ و انتقال بازیکن مذکور خواسته تا مقدمات انتقال قطعی بیرانوند به پرسپولیس را انجام دهد.

بررسی این نامه‌ها نشان می‌دهد که گل‌محمدی در نیم فصل به دنبال جذب دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران بوده تا با بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، درون دروازه تیمش اطمینان خاطر بیش‌تری داشته باشد اما عملی نشدن این انتقال، باعث شده پرسپولیس که فقط حامد لک را در آن مقطع در اختیار داشت، احمد گوهری را جذب کند.

عکس | نامه رسمی پرسپولیس برای جذب بیرانوند/ ناامیدی یحیی از حامد لک