شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش سوزی#مورد#حادثه#حریق#سمنان#داد

سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان:

۱۸ مورد حادثه و حریق در سمنان رخ داد

۱۸ مورد حادثه و حریق در سمنان رخ داد

سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته ۱۸ مورد حادثه و حریق در سمنان رخ داد، گفت: چهار مورد از این حوادث مرتبط با حریق و آتش سوزی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رهایی صبح شنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی آتش نشانی سمنان با بیان اینکه در ۴۸ ساعت اخیر ۱۸ مورد حادثه در سمنان رخ داد، تاکید کرد: ۱۴ مورد از این حوادث مرتبط با عملیات امداد و نجات و چهار مورد حریق و آتش سوزی بوده است.
وی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۸۰ مورد تماس با سامانه آتش نشانی سمنان صورت گرفته است، تاکید کرد: رسیدن در کمترین زمان ممکن به درخواست اعزام نیروهای امدادی از جمله اولویت‌های آتش نشانی سمنان است.

سرپرست آتش نشانی سمنان با بیان اینکه حریق ضایعات با سه مورد بیشترین فراوانی را در بین حوادث آتش سوزی طی ۴۸ ساعت اخیر شکل داده است، تاکید کرد: یک مورد حریق تجاری نیز در این بازه زمانی رخ داده است.

رهایی بیان کرد: مأموران آتش نشانی سمنان همچنین به ۱۴ مورد حوادث امداد و نجات نیز امداد رسانی کرده است که بیشترین فراوانی حوادث در ۴۸ ساعت اخیر محبوس شدن در کابین آسانسور و اماکن با هفت مورد بوده است.

وی افزود: در این بازه زمانی همچنین مأموران آتش نشانی سمنان به چهار مورد گرفتن حیوانات موذی، دو مورد تصادف و یک مورد گیر کردن حلقه در انگشتان دست امداد رسانی کردند.