شهر خبر

اشتباهات داوری و فردی باعث حذف مقابل نساجی شد/ حریفان استقلال هم بازی‌های آسانی ندارند

اشتباهات داوری و فردی باعث حذف مقابل نساجی شد/ حریفان استقلال هم بازی‌های آسانی ندارند

پیشکسوت آبی‌پوشان پایتخت اعتقاد دارد ممکن است استقلال در بازی‌های خود بلغرد اما رقیب این تیم هم امتیاز از دست خواهد داد.

قاسیم سیانکی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص حذف آبی‌پوشان از جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی جامی غیرقابل پیش‌بینی است و معمولا در دنیا هم متداول است که تیم‌های ضعیف یقه تیم‌های بزرگتر را می‌گیرند و استقلال هم از این قاعده مستثنی نبود. در این بازی البته استقلال گریبانگیر اشتباهات داوری هم شد و بازیکنان هم بی‌دقت بودند. در نهایت متاسفانه آبی‌ها نتوانستند به نتیجه دلخواه برسند و مقابل نساجی حذف شدند تا یک جام از دست برود.

وی درباره تاثیر شکست در روحیه بازیکنان گفت: بعید می‌دانم از لحاظ روحی استقلال تحت تاثیر قرار بگیرد. بازیکنان استقلال حرفه ای هستند و باید تفکرات و زندگی‌شان هم حرفه‌ای باشد. به همین دلیل هم اصلا نباید این شکست در روحیه آن‌ها تاثیر بگذارد. فکر می‌کنم تمام تمرکز بازیکنان روی بازی‌های لیگ بود و از این به بعد هم به همان تمرکز ادامه می‌دهند.

تحلیل پیشکسوت آبی‌پوشان از ادامه راه اینگونه است: استقلال 3 بازی سنگین مقابل سپاهان، مس و فولاد دارد که هر 3 دیدار سخت هستند. با کوچکترین لغزشی سایه پرسپولیس و سپاهان حس می‌شود و بازیکنان باید تلاش کنند اگر برنده نمی‌شوند هم با تساوی از زمین خارج شوند زیرا اختلاف امتیاز به هیچ وجه نباید کم شود.

قاسم-سیانکی

وی در ادامه گفت: این تیم روی غلطک افتاده و در لیگ عالی کار کرده. از لحاظ روانی باید روی این تیم کار شود تا قهرمانی از دست نرود. به نظرم بازیکنان باید با تمرکز به کار ادامه دهند. مجیدی روش خاص خود را دارد. همه مربیان هم روش‌های خود را دارند. به نظرم روش کار مجیدی مختص خود او است و فکر می‌کنم نباید در کار و روند حرکتی تیمش تغییری ایجاد کند. اگر استقلال با همین فرمان پیش برود می‌تواند قهرمان شود.

سیانکی تصریح کرد: استقلال گزینه اول قهرمانی در لیگ است و 6 امتیاز حاشیه امنیت خوبی هم است. درست است استقلال بازی‌های سختی دارد اما پرسپولیس هم بازی آسانی ندارد و احتمالا امتیاز از دست خواهد داد. فکر نکنید پرسپولیس همه را شکست می‌دهد اما به طور کلی پیش ‌بینی می‌کنم بازی‌های استقلال با وجود سنگین بودن باعث نشود تغییراتی در صدر ایجاد شود. فوتبال پر از اتفاقات پیش‌بینی نشده و تضمین نشده است. اصلا مشخص نیست که شما در اصفهان برنده هستید یا می‌بازید. احتیاط شرط عقل است و به نظرم اگر با تمرکز در این بازی‌ها ظاهر شوند استقلال قطع به یقین می‌تواند قهرمانی را به دست بیاورد.

انتهای پیام