شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#نوجوانان

خوشحالی پسر رونالدو بعد از گل زنی به سبک پدرش / عکس

این بازیکن ۱۱ ساله با تیم نوجوانان شیاطین سرخ در مقابل تیم اسپانیایی «ای‌اف ژیرونس سابات» بازی می‌کرد.

خوشحالی پسر رونالدو بعد از گل زنی به سبک پدرش / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، شادی گل کریستیانو جونیور، پسر بزرگ کریستیانو رونالدو در دیداری برای تیم زیر ۱۲ ساله‌های منچستریونایتد بازتاب فراوانی داشته است.

کریستیانو جونیور بعد از گلزنی برای تیم زیر ۱۲ ساله‌های منچستریونایتد به سبک پدرش خوشحالی کرد تا نشان بدهد که ژن کریس در رگ‌هایش است.

این بازیکن ۱۱ ساله با تیم نوجوانان شیاطین سرخ در مقابل تیم اسپانیایی «ای‌اف ژیرونس سابات» بازی می‌کرد. یونایتد این بازی را به راحتی برنده شد و کریستیانو جونیور گل پنجم را به ثمر رساند. او پس از گلزنی به سمت پرچم کرنر دوید و به هوا پرید و به سبک معروف پدرش خوشحالی کرد. هم‌تیمی‌ها هم به سمتش دویدند.

یکی از طرفداران هیجان‌زده در رسانه اجتماعی نوشت: «پسر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش نخوانش پسر.» دیگری نوشت: «شماره ۷ را به او بدهید.»

کریستیانو جونیور این فصل در برخی مواقع در کنار پسر بزرگ وین رونی «کای» بازی می‌کرد. ماه گذشته وقتی تیمشان مقابل وست‌بروم بازی می‌کرد نام هردو در لیست گلزنان ثبت شده بود.

خانواده اغلب برای تشویق کریستیانو جونیور به ورزشگاه می‌روند. جورجینا رودریگس، نامزد کریستیانو رونالدو، عاشق این است که با سه فرزند دیگرشان برای تماشای بازی‌های کریستیانو جونیور در جایگاه تماشاچیان بنشیند.

کریستیانو جونیور به زودی یک جفت هوادار جدید هم در بین اعضای خانواده خواهد داشت، چراکه دوقلوهای جورجینا و کریس در راه هستند.

بازتاب شادی گل پسر رونالدو به سبک پدرش/عکس