شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پردیس#فاضلاب

پردیس زمین می‌دهد، تصفیه‌خانه تحویل می‌گیرد/ هدایت فاضلاب فاز ۸ به لاگون‌های موقتی

پردیس زمین می‌دهد، تصفیه‌خانه تحویل می‌گیرد/ هدایت فاضلاب فاز 8 به لاگون‌های موقتی

سرپرست شرکت عمران پردیس از تامین مالی پروژه تصفیه خانه شماره دو فاضلاب از طریق تهاتر زمین خبر داد. تا زمان ساخت این تصفیه‌خانه فاضلاب فاز ۸ به لاگون‌های موقتی هدایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان پیرفرشی سرپرست عمران این شهر در دیدار با پیمانکاران زیرمجموعه قرارگاه خاتم برای ساخت پروژه تصفیه خانه شماره دو فاضلاب ، اعلام کرد: کارهای عملیاتی به سرعت پیگیری و خرید تجهیزات در دستور کار قرار می گیرد.

عملیات اجرایی این تصفیه‌خانه در سال گذشته توسط وزیر وقت راه و شهرسازی آغاز شد و اکنون این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین پروژه‌ زیرساختی در پردیس در حال اجراست. با توجه به لزوم هدایت فاضلاب مساکن مهر به تصفیه‌خانه شماره دو، تکمیل این پروژه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

با توجه به نوع قرارداد مشارکتی با قرارگاه جهت اجرای این پروژه، تمام هزینه‌های مورد نیاز به صورت تهاتر اراضی خواهد بود. در همین خصوص و به منظور تسریع در اجرای عملیات تصفیه‌خانه، با تاکید پیرفرشی، تهاترهای لازم جهت تامین منابع مالی صورت خواهد گرفت.

پیرفرشی بیان کرد: پروژه تصفیه‌خانه شماره دو فاضلاب پردیس که در دو مدول اجرا خواهد شد، باعث می‌شود تا فاضلاب فازهای مسکن مهر به این محل منتقل شده و دیگر مشکلی بابت فاضلاب در پردیس وجود نداشته باشد.

به گزارش تسنیم، تا زمان اجرای کامل این پروژه، فعلا فاضلاب فازهای 5، 9 و 11 مسکن مهر به طور موقت به تصفیه‌خانه شماره یک پردیس منتقل می‌شود و فاضلاب فاز 8 نیز به لاگون‌های احداثی موقتی، هدایت خواهد شد.

انتهای پیام/