شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نوجوانان

پیروزی نوجوانان و جوانان دختر در دیدارهای تدارکاتی

پیروزی نوجوانان و جوانان دختر در دیدارهای تدارکاتی

تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان دختر ایران با پیروزی در آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود، آماده حضور در جام کورناکیا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم‌های ملی والیبال نوجوانان  و جوانان دختر ایران که برای حضور در جام کورناکیا در ایتالیا حضور دارند، شب گذشته در دومین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه بین‌المللی خود به میدان رفتند.

نمایندگان والیبال رده‌‌های سنی زنان ایران به مصاف تیم‌های زیر ۱۹ و ۲۱ سال باشگاه دوموویپ پورشیا ایتالیا رفتند و با شکست حریفان آماده حضور در جام کورناکیا شدند.

شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران دو ست با حریف بازی کرد و ۲۵ بر ۱۵ حریف خود را شکست داد.

تیم ملی والیبال جوانان دختر نیز با هدایت پدیده بلوری‌زاده سه بر صفر حریف تدارکاتی خود را از پیش رو برداشت.

نمایندگان ایران امروز (جمعه ۲۶ فروردین) آخرین تمرین خود را برگزار خواهند کرد و از فردا (شنبه ۲۷ فروردین) به مدت سه روز صبح و عصر در جام کورناکیا به میدان می‌روند.

تیم ملی والیبال نوجوانان پسر نیز که در شهر کامپاباسو با تیم ملی نوجوانان ایتالیا اردوی مشترک برگزار کرده است، شب گذشته در سومین مسابقه تدارکاتی خود با این تیم سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سه ست این مسابقه از بازیکنانی که در دیدارهای قبلی کمتر به میدان رفته بودند، استفاده کرد تا در آخرین مسابقه تدارکاتی آنان را نیز به خوبی محک زده باشد.

تیم ملی والیبال نوجوانان پسر نیز امروز کامپاباسو در جنوب ایتالیا را ترک و به شهر پوردنونه می‌رود تا در جام کورناکیا شرکت کند.

انتهای پیام