شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سپاهان#داوری

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲:

شکست سپاهان با کلکسیون اشتباهات داوری و تیمی / پایان تلخ دور اول

شکست سپاهان با کلکسیون اشتباهات داوری و تیمی / پایان تلخ دور اول

اصفهان- سپاهان در رقابتی که مملو از اشتباهات فردی، تیمی و داوری بود با سه گل از رقیب عربستانی خود شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های سپاهان ایران و التعاون عربستان از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد جمعه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نماینده عربستان با سه گل سپاهان ایران را شکست داد.

سپاهان کار را بهتر آغاز کرد و موفق شد در ۱۰ دقیقه ابتدایی موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای روی دروازه رقیب ایجاد کند که البته هیچکدام منجر به گل نشد اما مهم‌ترین اتفاق نیمه اول بازی جایی رخ داد که ولسیانی روی حمله التعاون تعادل خود را از دست داد تا پورقاز مجبور به خطا روی مهاجم حریف شود که منجر به اخراج او شد.

محرم نویدکیا برای پر کردن جای خالی پورقاز بلافاصله نژاد مهدی را جایگزین محمدرضا حسینی کرد و این موضوع باعث شد سپاهان در شوک ده نفره شدن حدود ۱۰ دقیقه در ایجاد حمله جدید عاجز باشد.

اما بعد از این دقایق سپاهان کمی به خود آمد و بازی شرایط مساوی تری به خود گرفت اما سریال اشتباهات طلایی پوشان پایان نداشت و رشید مظاهری با یک پاس غلط یک فرصت استثنایی را به مهاجم التعاون داد که ضربه او به اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

بعد از این حرکت التعاون باز هم روی دروازه سپاهان فشار آورد و روی یک موقعیت تک به تک ضربه چیپ مهاجم التعاون فاصله‌ای با گل نداشت اما نژاد مهدی این بار به نجات دروازه سپاهان آمد.

سریال حملات التعاون بعد از حرکات ادامه داشت و نهایتاً در دقیقه ۴۲ روی سانتر یک ضربه ایستگاهی نواب کایپتان التعاون در یک صحنه بسیار مشکوک به آفساید گل اول التعاون را به ثمر رساند و نیمه اول با همین گل به پایان رسید.

سپاهان نیمه دوم را بسیار بد آغاز کرد و در همان آغاز نیمه باز هم دفاع سپاهان مرتکب اشتباه شد و خوزه لوییز در دقیقه ۴۷ دروازه سپاهان را برای دومین بار باز کرد.

سپاهان با دریافت گل دوم دست به حملات متعدد زد و در یک صحنه در محوطه جریمه دارای فرصت شد که برخورد توپ با دست مدافع التعاون مانع شکل گیری حرکت شد و داور نیز اعلام پنالتی نکرد.

بعد از این حرکت سپاهان بازهم روی صحنه‌های مختلف به دروازه عربستانی‌ها یورش برد و بازی را تحت مالکیت خود گرفت اما نتوانست موقعیت جدی تا دقیقه ۷۵ ایجاد کند تا اختلاف دو گله حفظ شود.

این التعاون بود که بار دیگر از آشفتگی دفاعی سپاهان استفاده کرد و از طریق یزید البکر در دقیقه ۷۷ روی یک شوت از پشت محوطه جریمه به گل سوم رسید، گلی که آب سردی بر پیکر بی جان سپاهان نویدکیا بود و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.