شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#لیگ قهرمانان آسیا#فولاد#صدر جدول

لیگ قهرمانان آسیا| الغرافه جای فولاد را در صدر جدول گروه C گرفت

لیگ قهرمانان آسیا| الغرافه جای فولاد را در صدر جدول گروه C گرفت

تیم الغرافه با وجود تساوی مقابل شباب الاهلی، صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا را از فولاد ایران پس گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های الغرافه قطر و شباب الاهلی امارات بامداد امروز (جمعه) در آخرین دیدار از دور رفت گروه C لیگ قهرمانان آسیا 2022، در ورزشگاه ملک عبدالله جده به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک به پایان رسید.

سفیان هانی در دقیقه 44 دروازه شباب الاهلی را گشود و نیکولاس کارتابیا در دقیقه 1+90، گل تساوی را برای نماینده امارات به ثمر رساند.

شاگردان آندره‌آ استراماچونی در تیم الغرافه با این تساوی، پنج امتیازی شدند تا با پنج امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد، جای نماینده کشورمان را در صدر جدول گروه C بگیرند. شباب الاهلی نیز با سه امتیاز در رتبه سوم جدول گروه باقی ماند.

 

سعید عزت‌اللهی 90 دقیقه با پیراهن الغرافه در میدان حاضر بود و احمد نوراللهی تا دقیقه 66 در ترکیب اصلی شباب الاهلی حضور داشت. نام مهدی قایدی اما در فهرست 18 نفره نماینده امارات دیده نمی‌شد.

در دیدار همزمان، نیروی هوایی عراق مقابل الشباب عربستان صف‌آرایی کرد که این مسابقه نیز به تساوی یک - یک انجامید. رودریک میلر در دقیقه 68 برای نیروی هوایی گلزنی کرد و حسین القحطانی در دقیقه 6+90، بازی را به تساوی کشاند. الشباب و نیروی هوایی به ترتیب با هفت و چهار امتیاز، دو رده ابتدایی جدول گروه B را به خود اختصاص داده‌اند. تیم‌های الجزیره امارات و مومبای سیتی هند با سه امتیاز، در رتبه‌های سوم و چهارم گروه B جای دارند.

انتهای پیام/