شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یارانه#یارانه نان

ولکنش کاربران خبرآنلاین به یارانه نان/ از وقتی یارانه به زندگی مردم آمد، همه را بیچاره کرد

ولکنش کاربران خبرآنلاین به یارانه نان/ از وقتی یارانه به زندگی مردم آمد، همه را بیچاره کرد

اکثر کاربران خبرآنلاین در نظرسنجی که در سایت خبرآنلاین مبنی بر اینکه " تغییر ساختار یارانه نان را به صلاح می‌دانید؟ " برگزار شد، بر این عقیده هستند که تغییر سیستم یارانه ای نان از شکل کنونی به شکل کوپن فساد آفرین است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در این خصوص گفت:" سیستم کوپنی فساد افرینه قبلا تجربه اش را در ایران داشتیم حالا چه با کوپن کاغذی چه با کارت این سیستم فقط باعث پر شدن جیب دلالان میشود. "

عده‌ای از کاربران خبرآنلاین نیز تغییر ساختار یارانه‌ای را از واجبات دانسته اما نان را از قاعده مستثنی می‌دانند؛ کاربری در این خصوص گفت:" تغییر ساختار از اوجب واجبات و گریز ناپذیر است ولی در مورد نان نه. "

کاربری به نام مجید گلپا اما از اضطراب تامین معیشت روزانه صحبت به میان آورد و در این خصوص گفت:" خدایی می‌دانید این کار چه استرس کمرشکنی به مردم وارد می‌کند. همین‌جوری مردم استرس گوشت و مرغ و برنج و روغن و دارو و مسکن و کار و هزار تا چیز دیگر نابودشان کرده. کارت اعتباری نان یعنی چی؟."

کاربرانی اما در این بین به سیستم ناکارآمد یارانه‌ای کشور اشاره کرده‌اند؛ کاربری با نام بی‌نام به طعنه گفت:" اول به همه کارت اعتباری می دیم بعد از چند وقت می گیم یه عده داره یارانه نون می گیرن که دهکشون بالاست. بعد اعلام می کنیم دهک بالا یا خودشون برن انصراف یدن یا انصرافشون می دیم. بعد می گن خب کی دهک بالاست نمی دونیم چیکار کنیم؟ خب یارانه نان را قطع کنیم چون هیچ کجای دنیا نیست. "

کاربر دیگری نیز در تاکید حرف‌های کاربر بی‌نام گفت:" یارانه ۴۵ هزار و پانصدی تومانی را یادتونه؟ قرار بود مشکلات را حل کند اما الان خودش شده مشکل. هر روز تهدید می کنند حذف می کنیم. این هم همون. "

کاربر دیگری نیز با نام بدبخت در این خصوص گفت:" نه خیلی ممنون ما از این یارانه ها نمیخوایم از وقتی این یارانه اومد تو زندگی مردم همه را بدبخت و بیچاره کرد. "

در این بین عده‌ای از کاربران نیز به گنگ و مبهم بودن مصوبات دولت اشاره کرده‌اند؛ کاربری در این خصوص گفت:" وقتی نمی دونیم قراره چکار کنند چه نظری بدیم؟."

عده‌ای از کاربران خبرآنلاین در این بین به ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت اشاره کرده‌اند و تصمیمات آنها را غیرتخصصی نامیده‌اند؛ کاربری در این خصوص گفت:" طرح‌های دولت فقط باعث نابسامانی بازاروایجادمشکلات برای مردم میگردند، چونکه افرادمتخصص طراح آن نیستند. "

۲۲۳۲۲۷