شهرخبر

تصاویر جاسوسی از نخستین فراری شاسی‌بلند | زمان رونمایی ماه آینده خواهد بود

فراری در این هفته جلسه سهامداران خود را برگزار کرد که طی آن بندتو ویگنا مدیر اجرایی اعلام کرد که دو مدل برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

فراری پورسان

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، یکی از آنها نسخه کانورتیبل 296 GTB است که در ۱۹ آوریل آن را خواهیم دید و دیگری اولین SUV شرکت است.

فراری شاسی‌بلند «پوروسان» (Purosangue) تاریخ دقیقی برای رونمایی ندارد، اما مارانلو، مدیرعامل فراری می‌گوید که اولین نمایش رسمی «در ماه های آینده» انجام خواهد شد.

او از وارد شدن به جزئیات در مورد این خودرو خودداری کرد و تنها گفت که از انتظارات مشتریان ما فراتر خواهد بود.

این دو مدل جدید، برنامه فراری برای عرضه ۱۵ خودروی جدید تا سال ۲۰۲۲ را که در اواسط سپتامبر ۲۰۱۸ در روز بازار سرمایه اعلام شد، به پایان خواهند رساند. طرح تجاری بعدی قرار است در ماه ژوئن ارائه شود، زمانی که ما باید در مورد آنچه که این برند افسانه‌ای ایتالیایی در مورد خودروهای هیبریدی و برقی دارد، چیزهایی را بدانیم.

از سوی دیگر گفته شده است که نخستین فراری بدون موتور احتراقی زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید وارد بازار خواهد شد. در ابتدا، این شرکت اعلام کرد که تا اواخر نیمه دوم دهه وارد بازار نخواهد شد، اما EV به جلو حرکت کرده است و اکنون در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود.