شهر خبر

پرسپولیسی‌ها در دوراهی ماندن و رفتن یحیی!

پرسپولیسی‌ها در دوراهی ماندن و رفتن یحیی!

کاربران خبرآنلاین نظر خود را درباره قطع یا ادامه همکاری پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی ثبت کردند و عده بسیاری معتقد هستند هنوز هم قرمزها می توانند با این مربی به روزهای خوب خود برگردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس با وجود اینکه از نظر امتیازگیری با فصل قبل فاصله معناداری ندارد و هنوز شانس قهرمانی این فصل را دارد اما سبک بازی تیم که بسیار ضعیف تر از فصول قبل شده انتقاد کارشناسان و هواداران این تیم را به همراه داشته است.

حذف از جام حذفی باردیگر به پرسپولیسی ها گوشزد کرد که این تیم به تغییرات اساسی نیاز دارد.

خبرآنلاین از مخاطبان خود درباره تغییر یا ادامه همکاری پرسپولیس با یحیی گل محمدی نظرخواهی کرد که آن ها نظرات متفاوتی داشتند. بعضی خواهان ماندن گل محمدی اما با تقویت و دگرگونی در ترکیب تیم هستند اما عده ای نیز فکر می کنند پرسپولیس با تاکتیک های این سرمربی به پایان راه رسیده است.

موافقان برکناری گل محمدی نیز به چند گروه تقسیم می شوند که بعضی این تغییر را در صورت حضور مربی خارجی خوب مثمر ثمر می دانند اما عده ای به مربی ایرانی هم راضی هستند.

در ادامه نظرات چندین مخاطب خبرآنلاین را در این باره می خوانید:

*تعویض سر مربی و تقویت تیم

*با وجود قصور مربیان تغییر سرمربی تنها در صورتی صحیح است که امکان استخدام مربی خارجی کارآزموده و آشنا به فوتبال ایران فراهم گردد. در شرایط فعلی جذب دستیار خارجی خوب، 4 بازیکن نسبتا جوان و با کیفیت, اخراج قطعی مربی بدنساز، مربی دروازه بانها و 30% بازیکنان ضروری است.

*یحیی دیگه نمیتونه نتیجه بگیره بهتره برانکو را برگردانیم

*بهتره همین کادر باقدرت ادامه بدن وتیم تقویت بشه

*بابرکناری یحیی کاملا مخالفم

*صد در صد موافق جدایی یحیی و دادن همین تیم به آقای مطهری

*یحیی گلمحمدی بهترین مربی است من تا جان در بدنم هست ازش حمایت می کنم. من تا اخرین لحظه عمرم از سلطان یحیی گلمحمدی حمایت می کنم. گلمحمدی تقسیر نداره این مدیریت هستن مقصر این اتفاق هستن این وضع باشگاه مقصر این جور کار است چرا نباید خرید خوبی داشته باشیم. اخه یکی ۲۲سوالش تجربه دارد که بخواهد گل بزند اگر ما وضع مالی درست بود بازیکن می گرفتیم که خوب باشد متسفانه وضع مالی ما خراب است. تنها خرید ما که خوب بودن رامین رضاییان بود و میلاد سرلک وسعید اقایی و علی شجاعی این خرید خوب باشگاه بود احمد گوهری بهترین خرید ما بود چرا باشگاه وضع مالی درست نمی کنه اگر برای ما پول نیست چرا برای باشگاه دیگه پول هست چرا برای ما نیست. چرا ما این قدر بدهکاری داشته باشیم دیروز که حکم رادوشوویج امد ۸۸۶هزار یوروچرا مدیریت به فکر پرونده نیست چرا وقتی بازیکن هستن نباید پول انها را داد تا کار به شکایت نکشد. درود خدا بر یحیی گلمحدی جان.

*وقتی سرمربی به وضوح میگوید با این وضع موجود بازیکن بهتر از این بازیکنان تیم نمیتوانم پیدا کنم یعنی اینکه اعتماد به تیم ندارد. پس بهترین راه تعویض سرمربی است. چون روحیه بازیکنان را با این حرف به سقوط می‌کشاند.

*چرا دست از سر گل محمدی برنمی داریدم نمی گذارید کارش را انجام بدهد ، در هر تیمی بوده ، مربی بسیار خوبی بوده و نتایج خیلی خوبی گرفته ، برفرض که کنار برود چی به شما می‌رسد،‌حتما” شما هم از عوامل آن کسی هستید که پرسپولیس را ارث آقایش می داند،دیدیم زمانی که خودشان مربی بودند ،چه افتتاحی بودند.

*یحیی مشکل پرسپلیس نیست ؛ شاید کمی مقصر باشه ؛ بازیکنان بی کیفیت تیم اوضاع رو خراب کردن.

۲۵۳۲۵۱