شهر خبر

سردار قاآنی: دارای فهم انقلابی و ولایتی هستیم، میفهیم کی کجا و چگونه با رژیم صهیونسیتی برخورد کنیم

سردار قاآنی: دارای فهم انقلابی و ولایتی هستیم، میفهیم کی کجا و چگونه با رژیم صهیونسیتی برخورد کنیم

سردار قاآنی گفت: ما دارای فهم انقلابی و ولایتی هستیم.می فهیم کی کجا و چگونه ب رژیم صهیونیستی برخورد کنیم .

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین مراسم سالگرد شهادت شهید سرلشکر سید محمد حجازی گفت: در ماه مبارک رمضان، در شب جمعه، اولین سالگرد یکی از شهدای برجسته نظام اسلامی است که در همه دوران شکل گیری این نظام، جزو جلوداران بوده و در همه صحنه ها حضور داشته است. در اولین سالگرد شهید والا مقام شهید حجازی گرد هم جمع شدیم ، اگر چه تابلو برگزاری این مراسم به نام این شهید سربلند است اما بدون تردید برگزاری یک چنین مراسمی ،یاد و گرامیداشت همه شهدای عالی مقامی است که برای این حرکت الهی انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند، چه شهدای برجسته مثل شهید حاج قاسم ، شهید کاظمی یا حسین خرازی یا شهید شیخ عبدالله میثمی که همه رفقای شهید حجازی بودند و چه شهدای بزرگواری که هر کدام سردار شهر و قوم خود هستند این یاد بود ها، یاد همه شهداست‌ .

وی در ادامه گفت: اگر چه ما براساس عرف متداول در این جلسات عرض ارادتی داریم به محضر خانواده شهید و خانواده شهدای عالی مقام ، اما همه شما ملت خوب مطلع هستید برگزاری مجلس شهید علاوه بر تکریم و احترام به محضر آن شهید، مجالس برشماری عزت ها و سربلندی ها و نشان دادن راه عزیز زندگی کردن است.

سردار قاآنی مطرح کرد: در این جلسات، حق بر این است که از ارزش هایی که در درون این شهدا بوده یاد شود ، زیرا ما در وسط میدان مبارزه هستیم و ایران اسلامی جلو دار صحنه ی مبارزه علیه استکبار جهانی و صهیونیستی بین المللی است.ما که جلو دار هستیم با الگو برداری از این شهدا و استمرار این راه پر عزت و پر افتخار باید جلو داری بکنیم.

سردار اسماعیل قاآنی تصریح کرد: در جایی امام عظیم شأن می فرمایند شهادت هنر مردان خداست ، و در جایی  دیگر هم می فرمایند هنر این است که بی هیاهوهای سیاسی وخودنمایی های شیطانی برای خدا به معاد برخیزید وجود خود را فدای هدف کنید نه هوا و این هنر مردان خداست. این جمله در وجود شهدا متجلی شده است. یک بعد ارزشی زندگی شهید حجازی که این مرد را آنقدر بزرگ کرد، عمل به همین جمله امام است.شهید حجازی انسانی تکلیف مدار در تلاش و معقول وبا تدبیر بودند .عمری سراپا مجاهدت ، فکری پویا، دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزم راسخ و نیرویی یکسره در خدمت اسلام و انقلاب خلاصه ای از رشادت های این مجاهد فی سبیل الله است، این مرد ، مرد میدان و کار و تلاش  خالصانه و حاضر در همه صحنه هاست آن هم بدون هیاهوی سیاسی و تکلیف مدارانه، شهید عالی مقام ، شهید حجازی مراتب مختلف مسئولیتی را در سپاه طی کرده بود.او در مسیولیت های بزرگ و اثر گذار در سپاه خدمت کرده است و در همه آنها سربلند و موفق بوده است. این حرف رهبر معظم انقلاب است.در  حالی که ایشان همچنان که در مسئولیت های بزرگ با تاکید رهبری انجام وظیفه کرده ، هرکجا نیاز بوده در اوج مسئولیت های بلند در عناوینی پایین ایستاده و با نهایت جدیت و تلاش و با تدبیر و برنامه ریزی کار کرده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد:  در دوره مسیولیت ایشان در جبهه مقاومت بین المللی ، مردم خوب میدانند شهید حجازی جز برجسته ترین مردان مقاومت است و از قبل انقلاب مقاومت را شروع کرده و زندان و تهدید ایشان را نتوانسته از راه ارزشمند باز بدارد. یادم هست که در اولین بمباران های شیمیایی در خیبر شهید حجازی چطور میدان داری میکرد و جبهه را مدیریت میکرد.

وی اظهار کرد: شهید حجازی در مقاومت بین الملل و برای حمایت و پشتیبانی به زیبایی و با تدبیر و برنامه ریزی عمیق خوش درخشید که سید جبهه مقاومت سید حسن نصر الله ایشان را جز دوستان با تدبیر که در برنامه ریزی برای حمایت از جبهه مقاومت یک مرد متفکر و کار آمد است، تلقی کردند . این شهدا با عمل و با تلاش فراگیر و با رفتاری که دارند علاوه بر اینکه معلم مکتب شهادت بودند ، استاد دانشگاه شهید پروری هم بوده و هستند، شهید حجازی یکی از هنر های بزرگش این بود که انسان های زمینه دار که روحیه و امکان مقاومت در او بود را به خوبی شناسایی میکرد و زمینه های رشد و تعالی آنها را فراهم می‌کرد.

سردار قاآنی گفت: امروز قهرمانان عرصه مقاومت در لبنان به جلوداری سید مقاومت چنان سلطه بر این میدان و منطقه دارند که رژیمی که بحث نیل تا فرات را داشته امروز در بیرون زمین دیوار های بیش از شش متر بتون را میکشد تا کسی در این رژیم نفوذ نکند و ستون های فولادی در زمین فرو می‌کند که کسی از زیر نفوذ نکند  . به این‌ هجمه رسانه ای که آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت میکند را توجه نکنید. شما به قدرت جبهه مقاومت را که به برکت شهدا هر روز رو به رشد است بنگرید.

وی مطرح کرد: تمام سرزمین های اشغالی پادگان های پر دوربین و ابزار را دارند، سیستم صهیونیستی و پلیسی قدم به قدم کنترل می‌کند اما در این سرزمین نظامی ، فرزندان فلسطین بلند می‌شوند و عملیات میکنند و شهدای عالی مقام با صلابت در مرکز رژیم صهیونیستی با صلابت حرکت می‌کنند و اقدام قهرمانانه و مردانه را اجرا میکنند ، همه فرزندان فلسطین اینگونه شهادت طلب هستند.چنین گوهر هایی را این‌مقاومت اسلامی که امام عظیم شأن ما در درون این نظام اسلامی راه آن را نشان داد و امروز رهبری همین راه را با جدیت و با صلابت طی می‌کند و پشتیبانی میکند، هم از فرزندان خود در دوران نظام وفرزند در بیرون این سرزمین.

سردار قاآنی تاکید کرد: به رژیم صهیونیستی گفته ایم از مبارزات هر کس که بر علیه این رژیم مبارزه کند پشتیبانی میکنیم و این پشتیبانی همچنان ادامه دارد و این جوانان فلسطین سرمایه ها نهفته سرزمین فلسطین هستند . یک جوان فلسطینی تمام آرمان رژیم صهیونیستی را می‌لرزاند بعد اینها می‌گویند می‌خواهد با ایران بجنگند، کوچکتر از آن هستند که با این نظام الهی برخورد کنند، از همه مبارزات ضد رژیم اشغالگر حمایت میکنیم. هرکجا لازم باشد  و در هر کجا که به منافع این نظام در هر کجا تعرضی صورت بگیرد ، برخورد می‌کنیم. نظام اسلامی با قدرت و سطله خود دشمن خود را دنبال می‌کند. امروز هرکجا تعرض کنند ، در هرکجا که خودمان تشخیص دهیم و هر زمانی که تشخیص دهیم حتما برخورد جدیی با رژیم صهیونسیتی میکنیم و شما کوچکتر از آنید. ایران اگر ملاحضه دارد این ملاحضه ما است نه قدرت شما، ما دارای فهم انقلابی و ولایتی هستیم.می فهیم کی کجا و چگونه برخورد کنیم .

سردار قاآنی مطرح کرد: رژیم رو به زوال صهیونیستی که به حول و قوه الهی هرچه زمان می‌گذرد به زوال خود نزدیکتر می‌شود و این دولت نیم بندش که در آستانه سقوط است بداند با این مقاومت فرزندان انقلاب که حتما سرعت بخشیده می‌شود تا اضمحلال این رژیم ما با ایمان و اعتقاد در این مسیر هستیم.مقاومت امروز گسترش پیدا کرده و در سرتاسر دنیا هر مکان هر ظالمی متعرض ممالک اسلامی  شود بداند که بچه مسلمان ها انگیزه دارند و انقلاب هم بلد است به این بچه مسلمان ها راه را نشان بدهد. آنهایی که شهید سلیمانی را ترور‌ کردند ، به این خیال که  که  در این‌جبهه خلال ایجاد کنند این فهم را نداشتند که هر قطره خون شهید سلیمانی انسان های زیاد مبارزی را جذب خود می‌کند .

ادامه دارد...