شهر خبر

تصاویر | پپ و شاگردانش از مادرید به کهکشان رسیدند! |جنجال و درگیری در شب صعود سیتیزن‌ها

تیم منچسترسیتی شب گذشته در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکومادرید رفت.

منچسترسیتی - اتلتیکومادرید

به گزارش همشهری‌آنلاین، در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف منچسترسیتی رفت که این بازی با تساوی بدون‌گل خاتمه یافت.

با وجود این که بازی رفت را سیتی با یک گل برده بود و اتلتیکو برای جبران باید حمله می‌کرد، ولی این مهمان انگلیسی بود که باز هم بازی را با مالکیت توپ و میدان آغاز کرد. با این حال بدون رد و بدل شدن گل نیمه اول تمام شد. نیمه دوم اتلتیکو کمی پیش آمد. با این حال روند بازی به نفع سیتی پیش رفت. حتی ورود سوارس در نیمه دوم هم باعث نشد تیم سیمئونه به تک‌گلی که نیاز داشت برسد. دقیقه آخر هم فلیپه مدافع اتلتیکو از زمین بازی اخراج شد. در ۹ دقیقه هیجان‌انگیز وقت‌های اضافه هم گلی به ثمر نرسید تا با همان برد ۱-۰ دیدار رفت منچسترسیتی حریف رئال‌مادرید در نیمه‌نهایی شود.

اما آخرین دقایق بازی اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی با درگیری شدیدی همراه بود که بیش از چهار دقیقه به طول انجامید و با اخراج فیلیپه و کارت زرد ساویچ (اتلتیکومادرید) و ناتان آکه (مدافع منچسترسیتی) به پایان رسید. همه چیز از کنار زمین شروع شد، جایی که با تکل فیلیپه روی فودن که همراه شد با ضربه دیگری از مدافع برزیلی به فودن در حالی که توپی در کار نبود.. بازیکن سیتی هم در حالی که بیرون زمین افتاده بود خود را به داخل زمین کشاند تا وقت بازی را بکشد. ساویچ دیگر مدافع اتلتیکو که این صحنه را دید، به سمت فودن رفت و او را به شکل زننده ای به بیرون انداخت و جنجال‌ها از این صحنه اوج گرفت.

در این لحظات درگیری های عجیب و غریب و زشتی شکل گرفت که در آن  بازیکنان هر دو طرف شرکت داشتند. هم بازیکنانی که در زمین بودند و هم کسانی که از روی نیمکت بلند شده بوند، همه همدیگر را هل می دادند و دعوا داخل زمین و کنار آن درجریان بود. داور بازی با خونسردی گوشه ای ایستاده بود و منتظر بود تا بازیکنان از هم جدا شوند تا کارت را به آنها نشان دهد. کارت قرمز به فیلیپه برای ضربه ای که زد رسید و کارت زرد به ساویچ که موهای گریلیش را کشید و با چند نفر درگیر شد و به ناتان آکه مدافع هلندی سیتی که او همم وارد درگیری شد.

بعد از جنجال، باز هم اوضاع ملهتب بازی ادامه یافت. بازیکنان سیتی در دقایق پایانی دست از زمین انداختن خود بر نداشتند که همین باعث شد دیگو سیمئونه با تشویق کنایه آمیز نیمکت گواردیولا به این موضوع واکنش نشان دهد و ورزشگاه متروپولیتانو را  نیز تحریک کند. داور ۱۰ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت اما این برای  اتلتیکو کافی نبود، تیمی که از داور به خاطر توقف های مداوم بازی و وقت کشی بازیکنان حریف شاکی بود. سیمئونه برای اعتراض به دنیل سیبرت به داخل زمین دوید، در حالی که نزاع بازیکنان دو تیم در تونل منتهی به رختکن هم ادامه داشت. ساویچ، هرموسو و برتا با بازیکنان سیتی روبرو شدند و ناظر یوفا از پلیس خواست تا مداخله کند.