شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##سپاهان-#التعاون؛#پیش#سوی#ادامه#صدرنشینی

سپاهان- التعاون؛ پیش به سوی ادامه صدرنشینی

سپاهان- التعاون؛ پیش به سوی ادامه صدرنشینی

سپاهانی‌ها بامداد جمعه سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان نویدکیا هرچقدر در نیمه دوم بازی مقابل پاختاکور خودی نشان دادند و عملکردی خوب از خود بر جای گذاشتند اما مقابل الدحیل سردرگم نشان دادند و البته مقهور قدرت ستارگان گرانقیمت حریف شدند. سپاهانی‌ها البته در فاز دفاعی آنقدر هم بد نبودند اما انتظار می‌رفت با توجه به برد روحیه‌بخش در هفته اول، بازی دوم را با کسب امتیاز پشت سر بگذارند اما این اتفاق رخ نداد. مهم‌ترین مشکل سپاهانی‌ها را هم شاید باید ارتباط بین هافبک و حمله دانست زیرا این تیم به ندرت صاحب موقعیت می‌شد و به طور کلی موقعیت سازی مقابل الدحیل ضعیف‌ترین بخش سپاهان بود.

حالا شاگردان نویدکیا فرصت دارند تا مقابل التعاون جبران مافات کنند و با کسب برد صدرنشینی خود را دنباله‌دار کنند زیرا با توجه به وضعیت پیچیده گروه و 3 امتیازی بودن هر 4 تیم، در حال حاضر هیچ شانس اولی برای صعود از گروه وجود ندارد.

در سمت دیگر التعاون که در بازی اول خود با کمترین مالکیت و پاس توانست الدحیل قدرتمند را شکست دهد، در بازی دوم خود مقابل پاختاکور با گل دقیقه 83 رقیب شکست خورد. تاوامبا، مهاجم این تیم را باید خطرناک‌ترین بازیکن‌شان دانست که مقابل الدحیل هم گلزنی کرد. التعاون پیشتر سابقه بازی مقابل استقلال را در لیگ قهرمانان داشته و مقابل شاگردان منصوریان ناکام بوده. آن‌ها فصل پیش چهارم شدند و به دلیل ناکامی رتبه‌های بالایی‌شان در کسب مجوز حرفه‌ای به لیگ قهرمانان رسیدند. التعاونی‌ها البته در حال حاضر در رده سیزدهم جدول 16 تیمی عربستان قرار دارند و اصلا وضعیت‌شان مساعد نیست. به دلیل همین رتبه بد و احتنمالا شرایط روحی نه‌چندان قوی، شاگردان نویدکیا باید دو بازی پیاپی مقابل این تیم را با برد پشت سر بگذارند و کار صعود را تا 80 درصد انجام دهند.

***

پس از انجام این بازی، بامداد سه‌شنبه سپاهان و التعاون دیدار بعدی خود را مقابل هم انجام می‌دهند.

برنده دو بازی پیاپی سپاهان با التعاون و الدحیل با پاختاکور تکلیف گروه را تا حد زیادی مشخص خواهد کرد.

سپاهانی‌ها با 3 گل زده بهترین گل حمله گروه را در اختیار دارند.

انتهای پیام