شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#بدهی#لژیونر

پای یک لژیونر به پرونده بدهی سنگین سرخ ها باز شد | دردسر بزرگ پرسپولیس با راهکار عجیبی که در پیش گرفت!

باشگاه پرسپولیس بر سر مبلغ بدهی خود به رادو اختلاف دارد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس این روزها درگیر چند پرونده بدهی به بازیکنان و مربیان سابق خودش است و چند پرونده جدی مربوط به نفرات خارجی سابق خودش دارد که یکی ازجدی‌ترین و نزدیک‌ترین‌هایش مربوط به بوژیدار رادوشوویچ، گلر کروات سابق این تیم است که از باشگاه شکایت کرده است و علیه سرخپوشان حکم گرفته و به زودی باید رضایتش جلب شود.

ایلنا در این خصوص نوشت:  باشگاه پرسپولیس بر سر مبلغ بدهی خود به رادو اختلاف دارد و مدعی است بخشی از این مطالبات به وی پرداخت شده در حالیکه اسناد و مدارک محکمه پسندی برایش وجود ندارد.

ماجرا از این قرار است که به دلیل ممنوعیت جابجایی پول بین ایران و سایر کشورها که در نتیجه تحریم‌ها در سال‌های اخیر شکل گرفته بود، رادوشوویچ طی توافقی دو جانبه با صادق محرمی که در کرواسی ساکن و مشغول فوتبال است اقدام به جابجایی پول کردند.

به این صورت که رادو بخشی از دریافتی خود از پرسپولیس را که قصد داشت به دست خانواده‌اش برساند را از طریق صادق محرمی منتقل می‌کرد و در عوض معادل آن پول را که از پرسپولیس گرفته بود در ایران به حساب خانواده محرمی واریز می‌کرد تا بدین شکل مشکل هر دو طرف در جابجایی پول برطرف شود.

ظاهراً بعد از گذشت چندی از این ماجرا باشگاه پرسپولیس با محرمی تماس می‌گیرد و از او بابت توافقی که با رادوشوویچ داشت طلب رسید می‌کند و صادق محرمی یک دست نویس امضا شده از رادوشوویچ می‌گیرد و آن را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می‌دهد. باشگاه پرسپولیس مدعی است که از رادوشوویچ رسید دارد ولی این دست نوشته مورد تایید و پذیرش فیفا نیست و خود رادوشوویچ هم ظاهراً آن را تکذیب کرده و اعلام کرده متعلق به او نیست و باشگاه پرسپولیس هم تا این لحظه نتوانسته اثبات کند این دست نوشته از سمت رادو بوده است.

باید دید در ادامه این دعوای حقوقی به نفع کدام یک از طرفین ماجرا تمام خواهد شد.