شهر خبر

تیلور سوئیفت مدرک دکترای افتخاری می‌گیرد

در این مقاله قصد داریم به بررسی زندگی هنری تیلور سوئیفت بپردازیم و همچنین درباره اینکه چرا مدرک دکترای افتخاری دریافت کرده است صحبت کنیم. اگر شما هم جزو طرفداران این خواننده مشهور هستید پیشنهاد ما به شما این است که این مقاله را تا آخر بخوانید.

تیلور سوئیفت مدرک دکترای افتخاری می‌گیرد

به گزارش سلام نو، تیلور سوئیفت خواننده و ترانه سرای غربی است که سبک ترانه سرایی وی از تجریبات شخصی‌اش الهام می‌گیرد. این خواننده بسیار پر ذوق در چند سال اخیر مورد توجه رسانه‌ها و افرادی قرار گرفته است که در ابتدا جزو منتقدان وی بودند. تیلور سوئیفت در وست ردینگ پنسیلوانیا به دنیا آمد و وقتی به ۱۴ سالگی رسید متوجه شد که برای پیشرفت کردن حرفه‌ای در زمینه موسیقی باید مهاجرت کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی زندگی هنری تیلور سوئیفت بپردازیم و همچنین درباره اینکه چرا مدرک دکترای افتخاری دریافت کرده است صحبت کنیم. اگر شما هم جزو طرفداران این خواننده مشهور هستید پیشنهاد ما به شما این است که این مقاله را تا آخر بخوانید.

چقدر درباره تیلور سوئیفت می‌دانید!

تیلور سوئیفت که در وست ردینگ پنسیلوانیا به دنیا آمد و در سن ۱۴ سالگی متوجه شد که مهاجرت بهترین راه برای پیشرفت کردن در زمینه موسیقی است. تیلور در سن ۱۴ سالگی به نشویل تنسی مهاجرت کرد. همین مهاجرت کردن باعث شد که یک قرارداد ترانه سرایی را با انتشارات موسیقی سونی و یک قرارداد ضبط موسیقی با بیگ مشین رکوردز امضا کند و این آغاز مسیر تیلور سوئیفت شد که وی توانست در سال ۲۰۰۶ با اولین آلبوم استودیویی‌اش که حمام خودش بود وارد صحنه موسیقی کانتری شود. جالب است که تیلور در دومین و سومین آلبوم استودیویی‌اش با نام‌های بیباک و حالا صحبت کن اجاره مکان تریپ پاپ را تجربه کرد. وی اکنون توانسته مدرک دکترای افتخاری را توسط دانشگاه نیویورک آمریکا دریافت کند.

دانشگاه نیویورک به تیلور سوئیفت مدرک دکترای افتخاری را اهدا کرد!

دانشگاه نیویورک آمریکا قرار است که در تاریخ هجدهم ماه می تیلور سوئیفت مدرک دکترای افتخاری هنرهای زیبا را اهدا کند. این دانشگاه قبلا(دوره درسی تیلور سویفت) را معرفی کرده بود که به بررسی زندگی سوئیفت با تمرکز بر ترانه‌سرایی و طرفداران او می‌پردازد. سوئیفت که به علت تورهای جهانی خود فرصت زیادی را برای تحصیل کردن در کالج را نداشته است تاکنون توانسته که جایزه‌های بسیار زیادی را در عرصه موسیقی از جمله ۱۱ جایزه (گرمی) و ۲۳ جایزه (بیلبورد) را دریافت کند.

تیلور موفقیت‌های بسیار زیادی را کسب کرده است!

با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از آثار تیلور سوئیفت در سراسر جهان کارهای سوئیفت به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندهای موسیقی تبدیل شده است. گرفتن ۱۱ جایزه گرمی که شامل سه جایزه آلبوم سال و یک جایزه‌ امی می‌تواند مصداقی بر درستی این موضوع باشد. بازیگر افتخارات سوئیفت می‌توان به ۱۲ جایزه اتحادیه موسیقی کانتری و ۲۵ جایزه موسیقی بیلبورد اشاره کرد. همچنین وی توانسته ۵۲ رکورد جهانی گینس را برای خودش به ثبت برساند. جالب‌تر این است که سوئیفت در رده بندیهای گوناگون قدرتمندترین افراد جهان گنجانده شده است. سوئیفت در لیست ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار جهان و همچنین ۱۰۰ ستاره ثروتمند فوربس قرار گرفته است. سوئیفت به دلیل تلاش‌های خیرخواهانه و حمایت از حقوق هنرمندان و به خصوص در زمینه‌های توانمندسازی زنان در صنعت موسیقی توانسته طرفداران بسیار زیادی را برای خود جذب کند.