شهر خبر

با ارسال پیامهای تبریک اعلام کردند؛

ابراز خرسندی سران ۴ شیخ نشین خلیج فارس از نخست وزیری شهباز شریف

ابراز خرسندی سران ۴ شیخ نشین خلیج فارس از نخست وزیری شهباز شریف

چهار کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس از نخست وزیری شهباز شریف در پاکستان استقبال کردند که در این میان خرسندی عربستان قابل توجه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، سران چهار کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس به ارسال پیام های تبریک از نخست وزیری شهباز شریف در پاکستان استقبال کردند.

براساس این گزارش، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با ارسال پیام تبریکی به شهباز شریف، انتخاب وی را به عنوان نخست وزیر پاکستان تبریک گفتند.

ملک سلمان در پیام خود ضمن ابزار خوشحالی از انتخاب شهباز شریف، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

هچنین خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس امارات و محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و نیز محمد بن راشد حاکم ابوظبی نیز با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به شهباز شریف، انتخاب وی را به عنوان نخست وزیر پاکستان تبریک گفتند.

دیگر مقام در کشورهای حوزه خلیج فارس، حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین بود که آن هم با ارسال پیام تبریک به شهباز شریف، برای وی در جایگاه نخست وزیری پاکستان، آرزوی موفقیت کرد.

همچنین هیثم بن طارق سلطان عمان هم پیام تبریکی به شهباز شریف به مناسبت نخست وزیری او، ارسال کرد.

پارلمان پاکستان دوشنبه قبل، شهباز شریف را به عنوان نخست وزیر جدید این کشور انتخاب کرد.این انتخاب پس از رای عدم اعتماد پارلمان این کشور به «عمران خان»، نخست وزیر سابق این کشور صورت گرفت.