شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ماه رمضان#نوجوانان#برگزاری مسابقات

برگزاری مسابقات کشوری نوجوانان و جوانان بوکس بعد از ماه رمضان

برگزاری مسابقات کشوری نوجوانان و جوانان بوکس بعد از ماه رمضان

سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان بوکس کشورمان گفت: قرار است بعد از ماه مبارک رمضان رقابت‌های قهرمانی کشور را برگزار کنیم و تلاشم به عنوان سرمربی این است که تمام استعدادهای سراسر کشور شناسایی شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا، رضا مهدی‌پور سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان بوکس کشورمان گفت: با توجه به پیش روداشتن مسابقات قهرمانی جهان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و همچنین برگزاری بازی‌های المپیک جوانان بعد از چند سال وقفه، قرار است پس از ماه مبارک رمضان رقابت‌های قهرمانی کشور را برگزار کنیم و تلاشم به عنوان سرمربی این است که تمام استعدادهای سراسر کشور شناسایی شوند.

وی افزود: نفرات اول و دوم مسابقات کشوری به اردوی تیم‌ملی دعوت می‌شوند و تمرینات را برای حضور در این سه رویداد آغاز خواهیم کرد و به صورت پیوسته ادامه می‌دهیم؛ ملی‌پوشان دو هفته در اردو به سر می‌برند و یک هفته استراحت دارند که در این بازه‌ زمانی نیز از طریق فضای مجازی و تمریناتی که برای آنها در نظر گرفته شده ملی‌پوشان را رصد می‌کنیم.

سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان تصریح کرد: در طول اردو نیز چرخه انتخابی برای مدعیان خواهیم داشت و ممکن است در حتی نفرات اول و دوم هم تغییر کنند. در حال حاضر هم برخی نفراتی که در مسابقات آسیایی اردن حضور داشتند را زیر نظر داریم و برنامه‌های لازم را به آنها گوشزد می‌کنیم تا آمادگی خود را حفظ کنند.

مهدی‌پور در ادامه خاطر نشان کرد: به دنبال حضور در اردوی مشترک یا دیداری تدارکاتی هستیم که امیدوارم شرایط شرکت فراهم شود تا بتوانیم با آمادگی بهتری در رویدادهای پیش رو شرکت کنیم.

وی در پایان گفت: زمان قطعی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هنوز مشخص نیست اما به زودی تاریخ نهایی اعلام می‌شود. از مربیان استانی می‌خواهیم بوکسورهای رده‌های سنی نوجوانان و جوانان را آماده کنند و تیم‌های منتخب خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کنند تا شرایط هموارتری برای آماده سازی صد در صدی آنها داشته باشیم.

انتهای پیام