شهر خبر

دیدارهای دوستانه تیم‌های پایه ایران و ایتالیا برگزار شد

دیدارهای دوستانه تیم‌های پایه ایران و ایتالیا برگزار شد

تیم‌های ملی والیبال نوجوانان پسر و دختر و جوانان دختر ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف حریفانی از ایتالیا رفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم‌های ملی والیبال نوجوانان دختر و پسر و تیم ملی جوانان دختر ایران که برای حضور در جام کورناکیا در ایتالیا حضور دارند، شب گذشته در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه بین‌المللی خود به میدان رفتند.

تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران که اردوی مشترک خود را با تیم ملی نوجوانان ایتالیا از روز سه‌شبنه 23 فروردین در شهر کامپاباسو آغاز کرده است، شب گذشته در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف این تیم رفت.

شاگردان محمد وکیلی در این مسابقه سه بر یک نتیجه را به ملی‌پوشان نوجوانان ایتالیا واگذار کردند. تیم ایران در ست نخست ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسید و در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر17، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را واگذار کرد.

قبل از این مسابقه نشستی با حضور کادر فنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران برگزار شد و دکتر واعظ موسوی صحبت‌هایی درخصوص آمادگی ذهنی و فلسفه بازی‌های تدارکاتی و دوستانه برای اعضای تیم ایران انجام داد.

وی تاکید کرد: هدف اصلی بازی‌های دوستانه و تدارکاتی، رقابت نیست بلکه شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آن‌ها، رسیدن به ترکیب نهایی و آزمون بازیکنان در شرایط مسابقه است.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران نیز در سالن porcia با تیم Domovip (یکی از باشگاه‌های ایتالیا) مسابقه تدارکاتی داشت که این مسابقه در چهار ست برگزار شد.

شاگردان میترا شعبانیان در هر چهار ست این مسابقه حریف خود را با امتیازهای ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۲، 25 بر 8 و ۲۵ بر ۵ شکست دادند.

تیم ملی والیبال جوانان دختر نیز از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه به مصاف تیم کیونز یکی از تیم‌های شرکت‌‌کننده در جام کورناکیا رفت و این مسابقه نیز در چهار ست پیگیری شد که سهم هر تیم دو ست برده بود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این مسابقه گفت: هر دو تیم در این مسابقه ارنج اصلی خود را محک زدند.

پدیده بلوری‌زاده تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی جوانان دختر ایران در نخستین بازی بین‌المللی خود پس از تشکیل این تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و انتظارات کادر فنی را برآورده کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، نمایندگان والیبال ایران در سه روز قبل از شروع جام کورناکیا، صبح‌ها به تمرینات خود ادامه می‌دهند و عصرها در قالب دیدارهای دوستانه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام