شهر خبر

از تدوین تقویم ورزشی تا تجلیل از پدر شهید کاراته‌کا در نشست اعضاء هیات رئیسه کوبودو

از تدوین تقویم ورزشی تا تجلیل از پدر شهید کاراته‌کا در نشست اعضاء هیات رئیسه کوبودو

اولین نشست اعضاء هیات رییسه سبک کوبودو کاراته ایران در سال ۱۴۰۱، روز سه شنبه ۲۳ فروردین ماه در سالن کنفرانس شرکت شهربان و محیط بان شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این نشست که با حضور عبدالرضا عرفانی رئیس کوبودو کاراته ایران، سیدامیر فتاحیان مدیرعامل شرکت شهربان و محیط بان شهرداری تهران، غلام رضا ترابیان، محمود مقنیان، شهزاد کیانی، حمید فرامرزی، یوسف طوقانی،علی طوقانی، هومن زرگری، فرهاد حدادیان، امیراشکان عرفانی و رضا قربانی انجام گرفت، ضمن ارزیابی عملکرد سال گذشته سبک، پیرامون تدوین تقویم ورزشی سال جاری و همچنین راهکارهای همگانی کردن این رشته ورزشی در کشور بحث و تصمیم گیری به عمل آمد.

در این جلسه عرفانی طی سخنانی، با تاکید بر تقویت توان و دانش فنی قهرمانان و هنرجویان عضو کوبودو کاراته، از تشکیل تیم منتخب سبک برای حضور در رقابتهای برون مرزی خبر داد و گفت: در سال جاری رقابتهای برون مرزی مهمی را پیش رو داریم که انشالله با حضور مقتدرانه در این عرصه بتوانیم از اعتبار کاراته کشور دفاع کنیم.

وی همچنین از شروع همکاری کوبودو کاراته با برخی نهادهای دولتی در سال جاری خبر داد و گفت: با مذاکرات انجام گرفته و با توجه به پتانسیل بالای کوبودو کاراته قصد داریم در بخش آموزش با نهادهای مختلف از جمله نیروی انتظامی همکاری داشته باشیم.

1

در ادامه یوسف طوقانی عضو هیات رئیسه کوبودو کاراته نیز در صحبتهای خود، به نقش ارزنده مربیان و نمایندگان استانهای سبک در توسعه این رشته در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مربیان و نمایندگان کوبودو کاراته به عنوان بازوان توانمند سبک عمل کرده و توانسته اند با برنامه ریزی درست و اصولی، این رشته نوپا را مطابق انتظار در کشور معرفی و آموزش دهند.

گفتنی است در این نشست طی مراسمی ،حکم عضویت در هیات رییسه کوبودو کاراته به سیدامیر فتاحیان مدیرعامل شرکت شهربان و محیط بان شهرداری تهران اهداء شد.

فتاحیان با تقدیر از اقدامات سازنده کوبودو کاراته در جهت جذب و ترغیب جوانان به سمت ورزش، آمادگی خود را برای حمایت از اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی این سبک اعلام کرد.

شایان ذکر است در جریان این جلسه، از فرهاد حدادیان پدر شهید کاراته کا و عضو سبک کوبودو کاراته، شهید محمدحسین حدادیان، با اهداء لوح یادبود و همچنین دان یک افتخاری سبک، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام