شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال

اتفاقی نادر در برنابئو؛ خشم ستاره آلمانی از کارلتو/عکس

ورزش سه نوشت:تونی کروس، ستاره رئال مادرید، از تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویضش چندان خوشحال نشد.

رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف چلسی رفت و علیرغم شکست 2-3 موفق شد با نتیجه 4-5 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت پیروز شده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.
جدای از اتفاقات و گل‌های پرشماری که بازی داشت، یکی از صحنه‌هایی که شب گذشته توجه بسیاری از رسانه‌ها و البته فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرد صحنه تعویض تونی کروس با ادواردو کاماوینگا بود.
در حالی که رئال مادرید با نتیجه 0-2 از حریف عقب افتاده بود و شرایط این تیم را به سمت حذف از لیگ قهرمانان سوق می‌داد، کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت که خط میانی تیمش را تغییر دهد و تونی کروس را از زمین بازی بیرون ببرد.

اتفاقی نادر در برنابئو؛ خشم ستاره آلمانی از کارلتو/عکس


این بازیکن معمولا در چنین مواقعی همیشه واکنشی آرام از خود نشان می‌دهد و کمتر کسی شاهد خشم او در واکنش به تصمیم سرمربی بوده اما این اتفاق شب گذشته رخ داد و ستاره آلمانی رئال مادرید به وضوح و در برابر دوربین‌های تلوزیونی ناراحتی‌اش از تعویض را به نمایش گذاشت.
با این حال او پس از خروج از زمین با کارلو آنچلوتی در کنار نیمکت دست داد اما همچنین به غرولندهایش ادامه داد و این تصاویر توسط دوربین‌های تلوزیونی متعدد حاضر در برنابئو نیز به تصویر کشیده شد.
رئال دقایقی پس از ورود کاماوینگا به زمین بازی گل سوم را نیز دریافت کرد اما این بازیکن جوان نقش مهمی در بازگشت این تیم به جریان بازی و صعودش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرد تا ثابت شود که کارلتو تصمیم درستی را درباره خروج کروس از زمین گرفته است.

251 251