شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتسال#تیم ملی#تیم ملی فوتسال

شمسایی: این ۳ پیروزی را به روح پدرم تقدیم می‌کنم/ رفیعی‌پور: برد ۸ بر یک یعنی قدرت ایران در جهان

شمسایی: این 3 پیروزی را به روح پدرم تقدیم می‌کنم/ رفیعی‌پور: برد 8 بر یک یعنی قدرت ایران در جهان

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، سه برد نخست خود در این سمت را به روح پدر فقید خود تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی پس از صعود تیم ملی فوتسال ایران در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا 2022 ، پس از پیروزی 8 بر یک مقابل قرقیزستان اظهار داشت: پس از چند وقت در سالن‌ها تماشاگر دیدیم و به حضور تماشاگران نیاز داشتیم. قرقیزستان برای صعود به جام ملت‌های آسیا، چاره‌ای جز پیروزی مقابل ایران نداشت و می‌دانستیم که حریف، انتحاری بازی می‌کند.

وی با اشاره به کار دشواری که در تیم ملی پیش رو خواهد داشت، تصریح کرد: ما 10 روز است که این بازیکنان را دور هم جمع کرده‌ایم و آنها به تازگی خودشان را پیدا کرده‌اند. بازیکنان ما برای اولین بار کنار هم بازی می‌کردند، اما عملکردی راضی‌کننده داشتند و تمام وجود خود را در زمین گذاشتند. کار زیاد و سختی با این تیم داریم.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان اظهاراتش بیان کرد: زمانی که فوتسال را آغاز کردم، پدرم آرزو داشتم به تیم ملی برسم و روزهای خوب من را دید. حالا که سرمربی تیم ملی شده‌ام، پدرم در کنار ما حضور ندارد و دوست دارم این سه برد را به روح بلند او تقدیم کنم.

علیرضا رفیعی‌پور که دو بار دروازه قرقیزستان را گشود و عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد، در پایان این مسابقه گفت: بازی‌ها را با نتیجه بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم و برد 8 بر یک یعنی شخصیت و قدرت ایران در آسیا و جهان. خیلی خوشحالم پس از 2.5 سال غیبت به دلیل شیوع کرونا، تماشاگران به سالن‌ها بازگشتند. قرقیزستان هم تیم بسیار خوبی داشت و دیدارهای دوستانه خوبی را پشت سر گذاشته بود.

 

انتهای پیام/