شهر خبر

هدف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک آماده‌سازی و حضور قدرتمند تیم‌ها در هانگژو است

هدف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک آماده‌سازی و حضور قدرتمند تیم‌ها در هانگژو است

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: ارزیابی و پیش‌بینی ما در خصوص نتایج مسابقات با ارزیابی فدراسیون‌ها متفاوت است و ارزیابی ما کارشناسی و براساس نتایجی است که فدراسیون‌ها در رویدادها می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا، پیمان فخری، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو درخصوص اقدامات صورت گرفته برای حضور کاروان ورزشی کشورمان در این مسابقات اظهار داشت: ثبت نام اولیه بازی‌های آسیایی تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه یعنی۶ ماه مانده به شروع بازی‌ها باید انجام شود و نفرات نهایی از بین اسامی ثبت‌نام شده انتخاب می‌شوند.

فخری در ادامه گفت: با توجه به مکاتبات انجام شده با فدراسیون‌های ورزشی طی دو، سه ماه گذشته تا امروز، ثبت‌نام اولیه حدود هزار و ۳۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست توسط کمیته ملی المپیک انجام شده است و درحال حاضر در حال انجام کارهای تدارکاتی جهت اعزام کاروان به نحو احسن هستیم.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در خصوص روند آماده‌سازی تیم‌های اعزامی به مسابقات گفت: ارزیابی فدراسیون‌ها براساس ۲ رویداد بسیار مهم بازی‌های المپیک و آسیایی است که فدراسیون‌ها از اهمیت این موضوع باخبر هستند و یکی از دغدغه‌هایشان است.

وی افزود: هدف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان از نظارت، ارزیابی و حضور در فدراسیون‌ها این است که از نزدیک با مشکلات، دغدغه‌ها و نیازهای کادر فنی، ورزشکاران و مسئولین فدراسیون روبه رو شوند و تا حد امکان برای رفع آن اقدام کنند.

فخری تصریح کرد: ارزیابی و پیش‌بینی ما در خصوص نتایج مسابقات با ارزیابی فدراسیون‌ها متفاوت است و ارزیابی ما کارشناسی و براساس نتایجی است که فدراسیون‌ها در رویدادها می‌گیرند.

انتهای پیام