شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#پلیس راهور#آزادگان

کشف ۵۱ کیلو تریاک از صندوق عقب پژو در بزرگراه آزادگان!

کشف 51 کیلو تریاک از صندوق عقب پژو در بزرگراه آزادگان!

ماموران پلیس راهور در اتوبان آزادگان تهران موفق به کشف ۵۱ کیلوگرم تریاک از یک پژوه ۴۰۵ نقره‌ای شدند!

به گزارش خبرنگار اجتماعی تسنیم؛ یکشنبه 21 فروردین ماه، ماموران پلیس راهور در اتوبان آزادگان یک پژوه 405 نقره‌ای را هنگام حرکت مارپیچ مشاهده و دستور توقف خودرو مذکور را صادر کردند.

پس از توقف خودرو، ماموران پلیس با مرد 29 ساله‌ای مواجه شدند و ماموران از سرنشین خودرو درباره دلیل حرکت‌های مارپیچ توضیح خواستند اما در نهایت در بازرسی از خودرو مذکور، 51 کیلوگرم تریاک کشف کردند!

به دنبال اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری 179 خلیج فارس راهی محل  شدند و متهم را به جرم حمل موادمخدر دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

در بازجویی‌های اولیه متهم به جرم خود مبنی بر حمل مواد مخدر اعتراف کرد و در ادامه مشخص شد، متهم قصد داشته موادمخدر را به محله خلیج فارس منتقل کند که توسط ماموران پلیس دستگیر شده است؛ در ادامه  با دستور بازپرس پرونده، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه پنجم موادمخدر تهران قرار گرفت.

کشف 50 لیتر مشروبات الکلی در گاندی تهران

همچنین یکشنبه 21 فروردین ماه، ماموران کلانتری 103 گاندی با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات محلی در جریان خرید و فروش مشروبات الکلی قرار گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

با شروع تحقیقات مشخص شد، مشروبات الکلی توسط یک مرد جوان فروخته شده که در ادامه با بررسی‌های بیشتر، مخفیگاه وی توسط ماموران پلیس شناسایی شد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس با کسب مجوزهای لازم قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات غافلگیرانه، وی را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند؛ متهم در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر توزیع مشروبات الکلی اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

انتهای  پیام/