شهر خبر

مدیریت شهری اصلاح‌طلبان حتی به انبارهای مترو هم رحم نکردند

مدیریت شهری اصلاح‌طلبان حتی به انبارهای مترو هم رحم نکردند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری اصلاح‌طلبان حتی به انبارهای مترو هم رحم نکردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد آخوندی در جریان پنجاه‌‌و‌‌هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری در رابطه با عدم آماده شدن گزارش سند تحویل و تحول در شهرداری تهران، اظهار کرد: در ابتدای شورای ششم، آقای امانی در رابطه با این موضوع چندین بار تذکر داده بود اما هنوز این گزارش آماده نشده است.

وی گفت: مسئله این است که اخیراً یکی از خانم‌های عضو سابق شورای شهر تهران در مصاحبه‌ای با غرض‌ورزی به اقدامات شورای شهر تهران پرداخته است و این خانم کسی است که در مصاحبه‌هایش در دوره قبل عنوان می‌کرد که نباید برای هیئت امام حسین و نمایشگاه عطر سیب هزینه کرد.

آخوندی افزود: این خانم که عضو سابق شورای شهر تهران بوده اخیراً در مصاحبه خود گفته که تهران را حصارکشی کرده‌اند باید به او بگویم که شما با شعار امید آمده‌اید و در نهایت مردم را ناامید کرده‌اید و بهتر است نسبت به عملکرد ضعیف خود پاسخگو باشید و حتی نتوانستید واگن مترو، چند کیلومتر مترو، بزرگراه و اتوبوس وارد کنید و مجموعه‌ای را تحویل دوره ششم دادید که ما همچنان مشغول آواربرداری هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه دوره قبل مدیریت شهری حتی به انبارهای مترو هم رحم نکردند، گفت: متاسفانه این انبارها را خالی به دوره فعلی تحویل دادند و حالا از پستوهای خود خارج شدند و نطق می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این افراد باید پاسخگوی عملکرد ضعیف خود در چهار ساله گذشته باشند، ادامه داد: در ضیافت افطاری اخیر رئیس جمهور با اهالی رسانه، یکی از سران رسانه‌ای اصلاح‌طلبان به بنده گفت که شهرداری و شورای شهر در دوره قبل آبروی ما را بردند.

انتهای پیام/