شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#گواردیولا#مورینیو#اسپانیا

نقش مورینیو در کچل شدن گواردیولا از نگاه مربی اینیستا!

نقش مورینیو در کچل شدن گواردیولا از نگاه مربی اینیستا!

یکی از مربیان سرشناس فوتبال اسپانیا آقای خاص را در ریزش موهای سر پپ گواردیولا مقصر دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میگل آنخل لوتینا سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال ویسل کوبه که سه هموطنش آندرس اینیستا، سرخی سامپر و بویان کرکیچ هم در آن بازی می‌کنند در گفت‌و‌گویی جالب با مجری برنامه تلویزیونی «پارتیزداسو دکوپه» اسپانیا درباره مسائل مختلف فوتبال کشورش صحبت کرد که یکی از سوژه‌های جالب آن هم تفاوت چهره پپ گواردیولا از زمان آغاز دوران مربیگری‌اش در بارسلونا تا به امروز بود.

لوتینای 64 ساله که به تازگی هدایت ویسل کوبه را برعهده گرفته است، در این مصاحبه با یادآوری رقابت شدید گواردیولا و مورینیو در بارسلونا و رئال مادرید در فاصله سال‌های 2010 تا 2013 گفت: من همیشه کچل بوده‌ام اما در مورد گواردیولا داستان فرق می‌کند و ما دیدیم که او به تدریج کچل شد. یادم هست زمانی که او تازه مربیگری را در بارسلونا آغاز کرده بود، من مربی دپورتیوو لاکرونیا بودم و آن زمان او کلی مو داشت. من فکر می‌کنم که ریزش موی گواردیولا زیر سر مورینیو است. دیگر به همین مقدار کفایت کنیم.

سرمربی ویسل کوبه درباره کار با آندرس اینیستا هم اظهار داشت: اینیستا همان بازیکنی است که بود. او شوق عجیبی برای فوتبال دارد. او عوض نشده است. او زیر نظر مربیانی مثل لوئیس انریکه و گواردیولا کار کرده است. من آنقدر مغرور نیستم که فکر کنم می‌‌توانم چیزی به او یاد بدهم. در واقع این من هستم که از او یاد می‌گیرم.

انتهای پیام/