شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام حذفی#فوتبال#تیم فوتبال

فاضلی: تا قهرمانی جام حذفی نباید مغرور شویم/ داور نیمکت و بازیکنان آلومینیوم را آشفته کرد

فاضلی: تا قهرمانی جام حذفی نباید مغرور شویم/ داور نیمکت و بازیکنان آلومینیوم را آشفته کرد

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت بازیکنان این تیم تا زمانی که به خواسته اصلی خود یعنی قهرمانی جام حذفی نرسیده‌اند، نباید دچار غرور شوند.

وحید فاضلی درباره پیروزی 3 بر 2 آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس و صعود شاگردان مهدی رحمتی به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت:‌ بازیکنان ما دنبال برد بودند و این دیدار را پُلی به سوی فینال می‌دیدند. دریافت گل، مانع خواسته بازیکنان آلومینیوم نشد و بازی را برگرداندند. باور کنید وقتی از حریف عقب می‌افتادیم، استرسی نداشتیم و باور ما بر این بود که جبران می‌کنیم.

خدا را شکر خستگی سفر 5 ساعته هواداران آلومینیوم در تن آنها نماند
وی با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: هواداران ما پنج ساعت در راه بودند و خدا را شکر خستگی در تن آنها نماند. حضور تماشاگران گرمابخش بازی بود و اگر آنها در ورزشگاه حضور نداشتند، پنج گل در این مسابقه زده نمی‌شد. هیجان در حضور هواداران بالا می‌رود و غیبت آنها، یکی از دلایل کم گل بودن لیگ بود. امیدوارم در اراک هم میزبان تماشاگران باشیم. ورزشگاه ما 80 درصد مشکلی ندارد و برخی مسائل زیرساختی باقی مانده است که باید برطرف شود.

 

داور با تصمیمات خود، نیمکت و بازیکنان آلومینیوم را آشفته کرد
مربی آلومینیوم اراک در مورد قضاوت وحید کاظمی و اخطارهایی که به مربیان آلومینیوم داده شد، تصریح کرد: کاظمی یکی از داوران خوب فوتبال ماست. داور در دقیقه دو به قائدرحمتی اخطار داد و نیمکت و بازیکنان ما را آشفته کرد. در ادامه بازی هم یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شد که کارشناسان داوری اعتقاد داشتند پنالتی نبود. این اتفاقات هم روی ما تأثیر نگذاشت و توانستیم بازی را برگردانیم.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک , تیم فوتبال پرسپولیس , وحید فاضلی ,

توپ به شکم مدافع ما برخورد کرد
فاضلی راجع به صحنه دقیقه پایانی دیدار پرسپولیس - آلومینیوم که پرسپولیسی‌ها به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، بیان کرد: از دوربین پشت دروازه دیدم که توپ به شکم مدافع ما برخورد کرد، اما باید بیشتر بررسی شود. کارشناسان داوری به صورت متفق‌القول گفتند که پنالتی نیمه اول درست نبود، اما روی پنالتی دوم پرسپولیس اتفاق‌نظر نداشتند.

 

تا قهرمانی جام حذفی نباید مغرور شویم و دست از تلاش بکشیم
وی درباره دیدار با خلیج فارس ماهشهر در نیمه‌نهایی عنوان کرد: کار بسیار بسیار دشواری داریم. خلیج فارس مقابل مس رفسنجان پیروز شد و نشان داد تیمی گردن‌کلفت است. این تیم را هرگز دست‌کم نمی‌گیریم و روز سختی خواهیم داشت. آلومینیوم پتانسیل انجام کارهای بزرگ را دارد و باید تمرکز خود را حفظ کنیم. تا زمانی که به خواسته خودمان نرسیده‌ایم، نباید دست از تلاش بکشیم و مغرور شویم. خواسته اصلی ما، قهرمانی جام حذفی است و یحیی گل‌محمدی به شایستگی ما اشاره کرد.

آلومینیوم می‌تواند 2 بازیکن در تیم ملی داشته باشد
مربی آلومینیوم اراک که پیش از این از شایستگی بازیکنان آلومینیوم برای دعوت به تیم ملی صحبت کرده بود، در پاسخ به این پرسش که کدام یک از بازیکنان این تیم شایسته دعوت به تیم ملی ایران هستند، عنوان کرد: آلومینیوم این پتانسیل را دارد که حداقل دو بازیکن در تیم ملی داشته باشد. از کادر فنی تیم ملی می‌خواهم عملکرد آنها را از نزدیک بررسی کند. تیم ملی در دو سه پُست مشکل دارد و باید سنجشی از سایر نفرات به عمل بیاید.

انتهای پیام/