شهر خبر

در جدیدترین مواضع مطرح شد؛

سخنگوی «حماس»: مقاومت هیچ ترسی از تهدیدات «گانتز» ندارد

سخنگوی «حماس»: مقاومت هیچ ترسی از تهدیدات «گانتز» ندارد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی در واکنش به تهدیدات اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت هیچ ترسی از تهدیدات «گانتز» ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی در واکنش به تهدیدات اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت هیچ ترسی از تهدیدات «گانتز» ندارد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی حماس افزود: اظهارات بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص اینکه ارتش این رژیم آماده درگیری در تمامی جبهه‌ها است، هرگز ملت فلسطین را نمی‌ترساند و موجب توقف مبارزات مشروع آنان علیه اشغالگران نخواهد شد.

حازم قاسم تاکید کرد که این تهدیدات موجب توقف همکاری و همبستگی بین جبهه‌های مختلف فلسطینی نخواهد شد. وی اظهار داشت که خیزش و مبارزه فلسطینیان تا تحقق اهداف بزرگ یعنی آزادی و بازگشت آوارگان به سرزمین خود ادامه خواهد داشت.

این درحالی است که پیشتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد که ارتش این رژیم هیچ محدودیتی در استفاده از قدرت علیه فلسطینیان در کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ ندارد. گانتز عنوان کرد که تنها چیزی که میزان استفاده از زور و قدرت علیه فلسطینیان را مشخص می‌کند، نیاز عملیاتی است.