شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین#اپل

بیت کوین پیروز رقابت با اپل و تسلا شد

طبق گزارش‌های اخیر مشخص شده است که بیت‌کوین (BTC) محبوب‌ ترین دارایی از نظر خرید تکراری در سال ۲۰۲۲ است، به طوری که از شرکت‌های پیشرو این رتبه بندی مانند اپل (AAPL) و تسلا (TSLA) پیشی گرفته است.

آپارنا چناپراگادا (Aparna Chennapragada)، مدیر ارشد اجرای و توسعه‌ی شرکت رابین‌هود مارکتس (Robinhood)، در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۲ در میامی، بیان کرد که بیت‌کوین بیشترین دارایی در پلتفرم سرمایه گذاری این شرکت تا این زمان از سال جاری، حتی بالاتر از غول‌های جهانی تسلا و اپل است. رابین‌هود مارکتس یک شرکت خدمات مالی آمریکایی است، که در زمینه ارائه خدمات سرمایه‌گذاری آنلاین، خدمات کارگزاری در بازار بورس، مبادلات سهام و مدیریت صندوق‌های قابل معامله در بورس، همچنین ارائه خدمات مبادلات بیت‌کوین و اتریوم فعالیت می‌کند. شرکت رابین‌هود در سال ۲۰۱۳ توسط ولادیمیر تنف (Vladimir Tenev) و بایجو بهات (Baiju Bhatt) تأسیس شد.

آپارنا چناپراگادا گفت "بیت‌کوین یک دارایی با بیشترین خرید تکرار شونده برای سال ۲۰۲۲، در بین تمام طبقات دارایی‌ها است. بله، این از تسلا و حتی اپل هم جلوتر است و این یک نقطه عطف واقعاً واضح برای عادی سازی و قادر ساختن افراد بیشتری برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین است".

در حالی که این دارایی دیجیتال پرچمدار تا کنون در سال ۲۰۲۲ خریدهای تکراری بیشتری نسبت به اپل ثبت کرده است، نکته قابل توجه این است که ETH، توکن بومی شبکه اتریوم، سومین دارایی از نظر این رتبه بندی بوده است. یکی دیگر از رمزارزها که در بین ۱۰ دارایی برتر این رتبه‌ بندی قرار دارد، شامل میم‌کوین (DOGE) بود که در هفته قبل پس از اخبار مبنی بر خرید ۹.۲ درصد از سهام تویتر توسط حامی قدیمی این رمز ارز یعنی مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، با افزایش کوتاهی تقریباً بیش از ۳۰ درصد مواجه شد. این مشاهدات یک سیگنال قوی برای شرکت‌های کارگزاری محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که تقریباً ۵۰ درصد مشتریان آن‌ها را سرمایه گذاران جدیدی تشکیل می‌دهند که علاقه زیادی به ارزهای دیجیتال دارند. نکته قابل توجه این است که خریدارن جدید بیشتر منابع مالی خود را به ۱۰ رمز ارز برتر بازار از جمله؛ BTC، ETH و DOGE تخصیص می‌دهند.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یا سایرICOها نیست. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین