شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ قهرمانان آسیا#اماراتی

لیگ قهرمانان آسیا| برتری تیم‌های عربستانی و اماراتی

لیگ قهرمانان آسیا| برتری تیم‌های عربستانی و اماراتی

تیم‌های عربستانی و اماراتی از سد حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا گذشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بامداد امروز (سه‌شنبه) در گروه B لیگ قهرمانان آسیا الشباب عربستان برابر الجزیره امارات قرار گرفت و 3 بر صفر پیروز شد. کاراوالیو (6 و 78) و العمار (18) زننده 3 گل الشباب بودند.

در جدول رده‌بندی گروه B الشباب با 6 امتیاز صدرنشین است. بمبئی‌سیتی هند (3 امتیاز)، نیروی هوایی عراق (3 امتیاز) و الجزیره امارات بدون امتیاز دوم تا چهارم هستند.

در گروه A شارجه امارات موفق به کسب پیروزی 2 بر یک در بازی با استقلال تاجیکستان شد. برای تیم اماراتی کایو (51) و برنارد (54) گل زدند. تک گل استقلالی‌ها را جلیلوف دقیقه 29 به ثمر رساند.

در جدول رده‌بندی گروه A الهلال با 6 امتیاز صدر جدول را به خود اختصاص داده است. شارجه امارات و الریان قطر با امتیاز مشابه 3 دوم و سوم هستند. استقلال تاجیکستان بدون امتیاز قعرنشین است.

در سومین بازی بامداد امروز نیز از گروه E الفیصلی عربستان توانست با نتیجه 2 بر یک السد قطر را شکست دهد. هشام فایک (16) و تاوارس (53) گل‌های الفیصلی را وارد دروازه السد کردند.  گل السد نیز در دقیقه 4 توسط حسن الهیدوس به دست آمد.

نسف‌قارشی ازبکستان و الفیصلی عربستان با امتیاز مشترک 4 در جدول رده‌‌بندی گروه E اول و دوم هستند. السد و الوحدات اردن نیز با یک امتیاز رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

 

 

 

انتهای پیام/