شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام حذفی#فوتبال#تیم فوتبال

کریم‌زاده: صد درصد به قهرمانی در جام حذفی امیدواریم/ حردانی: نساجی تیمی نیست که وقت تلف کند

کریم‌زاده: صد درصد به قهرمانی در جام حذفی امیدواریم/ حردانی: نساجی تیمی نیست که وقت تلف کند

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران امیدوارانه از قهرمانی این تیم در جام حذفی یاد کرد و دیگر بازیکنان این تیم بحث اتلاف وقت شاگردان الهامی را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صابر حردانی پس از شکست استقلال و صعود نساجی به نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم، به مرحله بعد صعود کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. بازی سنگینی بود. استقلال تیم خوبی بود و تا لحظه آخر به ما فشار وارد کرد.

وی درباره اینکه استقلالی‌ها معتقد بودند بازیکنان نساجی وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اصلاً اینطور نبود. همه بازیکنانی که بیرون آمدند مصدوم شدند. نساجی تیمی نیست که بخواهد وقت‌ تلف کند.

همچنین متین کریم‌زاده پس از صعود نساجی به نیمه نهایی جام حذفی، خاطرنشان کرد: من برای استقلال در لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم نیاز به تعریف ندارد و کاملاً باثبات است.

وی در پاسخ به این سؤال که «به قهرمانی در جام حذفی امیدوار هستید؟»، گفت: بله صد درصد. وقتی تیمی مثل استقلال را حذف می‌کنید صد درصد به قهرمانی امیدوار هستید. فقط تمام ذهن ما در حال حاضر به بازی با مس کرمان معطوف است.

بازیکن نساجی در مورد گلی که استقلال به ثمر رساند و داور خطا گرفت، گفت: فکر می‌کنم روی جانملکی خطا شد، جای زخم روی پای او هست و داور به درستی خطا گرفت.

 

انتهای پیام/