شهر خبر

جواهیر سوکای: سلطان نویدکیا بهترین مربی برای سپاهان است/ ایران برایم حس نوستالژی دارد

جواهیر سوکای: سلطان نویدکیا بهترین مربی برای سپاهان است/ ایران برایم حس نوستالژی دارد

مهاجم خارجی سپاهان در اوایل دهه 90 اعتقاد دارد سپاهانی‌ها با استخدام نویدکیا بهترین کار ممکن را انجام دادند.

جواهیر سوکای، مهاجم آلبانیایی اسبق سپاهانی‌ها که از خارجی‌های خوب فوتبال ایران بود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: پس از آن که ایران را ترک کردم با پارتیزان که یکی از بهترین تیم‌های آلبانی بود قرارداد بستم و در دوران حضورم در این تیم هم اوقات خوبی داشتم.

وی درباره دوران حضورش در ایران گفت: ایران برای من حس نوستالژی دارد زیرا سال‌های بسیار مهمی از دوران کاری من در این کشور گذشت. سپاهان هم برای من یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و قطعا نتایجش را دنبال می‌کنم. می‌دانم که «سلطان نویدکیا» ایده آل‌ترین مربی برای سپاهانی ها است و به شایستگی روی نیمکت این تیم حضور دارد.

سوکای درباره ارتباطش با بازیکنان و هم‌تیمی‌های خود افزود: با خیلی از بازیکنان که در آن دوران هم‌بازی بودیم در ارتباط هستم. دوستان زیادی در ایران دارم و دوران خوبی هم با آن دوستان هنگام بازی داشتم. با محرم، هادی عقیلی، احسان حاج صفی و پاپی رابطه خوبی داشتم. حتی اگر نام‌های آن‌ها را فراموش کرده باشم هم می‌توانم بگویم با همه آن‌ها ارتباط خوبی داشته‌ام.

وی درباره چیزهایی که از ایران در خاطرش مانده هم گفت: بهترین خاطره من از ایران فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس است که در آن بازی گل زدم و توانستیم با شکست پرسپولیس قهرمان جام حذفی شویم.

از سوکای پرسیدیم آیا زبان فارسی را در دوران حضورش در ایران یاد گرفته که او به فارسی پاسخ داد: «آره فارسی بلدم!» غذاهای ایرانی را هم بسیار دوست داشتم و چیزی که هرگز نتوانستم جاهای دیگر پیدا کنم شیشلیک است.

جواهیر همچنین درباره بهترین مربی خود در ایران گفت: کرانچار نه تنها در سپاهان که بهترین مربی من در تمام دوران فوتبال بود.

انتهای پیام