شهرخبر

تسهیلات اسکان برای دانشجویان روزانه غیربومی سنواتی اعلام شد

بر اساس اعلام اداره کل امور خوابگاه‌ها، دانشجویان روزانه غیربومی شاغل به تحصیل سنواتی دانشگاه تهران می‌توانند با مراجعه به سامانه خوابگاهی به نشانی ems.ut.ac.ir اقدام کنند.

تسهیلات اسکان برای دانشجویان روزانه غیربومی سنواتی اعلام شد

اداره کل امور خوابگاه‌ها اعلام کرد: دانشجویان روزانه غیربومی شاغل به تحصیل سنواتی دانشگاه تهران در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ که فقط مربوط به خوابگاه‌های شهر تهران هستند، در سامانه خوابگاهی ثبت‌نام کنند.

 تسهیلات اسکان برای دانشجویان روزانه غیربومی شاغل به تحصیل سنواتی دانشگاه تهران در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ که فقط مربوط به خوابگاه‌های شهر تهران می‌شود، از سوی اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه اعلام شد.

بر اساس اعلام اداره کل امور خوابگاه‌ها، دانشجویان روزانه غیربومی شاغل به تحصیل سنواتی می‌توانند بر اساس گروه‌بندی و زمان‌بندی صورت گرفته، با مراجعه به سامانه خوابگاهی به نشانی ems.ut.ac.ir اقدام کنند.

در گروه‌بندی صورت گرفته، دانشجویان چهار گروه به شرح جدول زیر تقسیم شده‌اند که بر اساس زمان اعلام‌شده می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در سامانه خوابگاهی اقدام کنند.

گروه یک دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۸ دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح

گروه دو دانشجویان دکتری ورودی ۹۵ - ۹۶دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱از ساعت ۱۲ ظهر

گروه سه دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۶ با سقف حداقل ۸ واحدسه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱از ساعت ۱۶ بعدازظهر

گروه چهار دانشجویان دختر متقاضی خوابگاه (استان‌های تهران و البرز) که محل سکونت‌ آنها تا شهر تهران دور است (شهرهای نظرآباد، هشتگرد، اشتهارد، دماوند، فیروزکوه و ...) شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح (به صورت حضوری)

دانشجویانی که دوره واکسیناسیون خود را کامل نکرده باشند (حداقل ۲ دز)، به استناد شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به منظور جلوگیری از شیوع همه‌گیری ویروس کرونا امکان ثبت‌نام در خوابگاه‌ها را نخواهند داشت.

دانشجویان واجد شرایط که فقط متقاضی استفاده محدود از خوابگاه (یک شب در هفته) هستند، می‌توانند به صورت رایگان با مراجعه به پذیرش، از شرایط مهمان شدن یا اسکان در مهمانسرا استفاده کنند.

 

منبع: اقتصادپرس