شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#طرح ترافیک#جدید

نرخ جدید طرح ترافیک 1401 اعلام شد + جدول ها

کدخبر: 487981
اقتصادنیوز: نرخ طرح ترافیک در سال جدید، 25 درصد افزایش پیدا کرد و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه "تهران من" نسبت به رزو و پرداخت مبلغ طرح ترافیک به صورت آنلاین و از طریق حساب شهروندی اقدام کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، نرخ‌های جدید طرح ترافیک اعلام شد.

با تصویب شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر افزایش 25 درصدی، نرخ‌های جدید طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا در سال ۱۴۰۱ در سامانه "تهران من" بارگذاری شد.

 

اعضای شورای شهر تهران  در چهل‌و‌سومین جلسه شورای، تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا را در سال 1401 در دستور خود قرار دادند و در نهایت با افزایش 25 درصدی طرح ترافیک در سال 1401 موافقت کردند.

بر همین اساس شورای شهر تهران با ورود 103 هزار خودرو برای محدوده طرح در طی روز موافقت کرده است که از این تعداد خودرو، 53 هزار خودرو از سهمیه و مابقی مجوز روزانه دریافت خواهند کرد. از جمله سهمیه‌هایی که برای طرح ترافیک در نظر گرفته شده است جانبازان به‌صورت رایگان، بیماران خاص و معلولان نیز از تخفیف 90 درصدی استفاده خواهند کرد.

همچنین مراجعه‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه "تهران من" نسبت به رزو و پرداخت مبلغ طرح ترافیک به صورت آنلاین و از طریق حساب شهروندی اقدام کنند.

بنا بر پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر نرخ‌های جدید طرح ترافیک در سال 1401 در سامانه "تهران من " بارگذاری شده است و تردد در این محدوده بر مبنای افزایش 25 درصدی طرح ترافیک محاسبه خواهد شد.

نرخ‌های طرح ترافیک در سال 1401 اعلام شد2 (1)

نرخ‌های طرح ترافیک در سال 1401 اعلام شد2 (2)

نرخ‌های طرح ترافیک در سال 1401 اعلام شد2 (3)