شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#پرسپولیسی

یحیی به کدام پرسپولیسی اجازه پنالتی زدن نداد؟/ خوشحالی عجیب و غریب بعد از گل ترابی!

شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس قصد داشت در بازی با آلومینیوم پنالتی بزند.

پرسپولیس
خبرورزشی -

پرسپولیس در حالی با نتیجه ۳ - ۲ مقابل آلومینیوم اراک مغلوب شد که گل دوم سرخ پوشان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. پاس پشت مدافعان  ترابی برای شرزود تمیروف و فرار این بازیکن باعث شد تا مدافع آلومینیوم برای یک لحظه دست تمیروف را بکشد و داور هم در این صحنه اعلام پنالتی کرد (کارشناسان داوری اعتقاد داشتند ، تصمیم داور در این صحنه اشتباه بود).

بعد از اعلام پنالتی خود تمیروف که خطا روی او انجام شده بود، توپ را برداشت و قصد زدن ضربه پنالتی را داشت تا بلکه بتواند اولین گلش را برای پرسپولیس به ثمر برساند. با این حال یحیی گل محمدی از روی نیمکت اعلام کرد ترابی پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد و او پنالتی زن اول پرسپولیس است. بعد از دستور گل محمدی هم رامین رضاییان توپ را از تمیروف گرفت و به ترابی داد و شماره ۹ پرسپولیس هم موفق شد دروازه حریف را باز کند.

این اتفاق در این فصل دوبار دیگر هم رقم خورد و عیسی آل کثیر قصد زدن پنالتی را داشت ولی با مخالفت یحیی گل محمدی مواجه شد. عیسی حتی بعد از گل شدن هر دو ضربه توسط ترابی، حاضر نشد در خوشحالی بعد از گل تیمش شرکت کند و به نوعی قهر کرد، اما تمیروف این کار را انجام نداد و اتفاقا خوشحالی اش هم عجیب و غریبی بود.

مهاجم ازبک پرسپولیس بعد از گل ترابی محکم به سینه خودش کوبید، فریادهای بلند می‌کشید و حتی یک ضربه هم به پرچم کرنر زد.