شهر خبر

سریال های جدید پلتفرم ها با بازیگران شاخص در راه هستند!/ از لیلا حاتمی تا پارساپیروزفر در شبکه نمایش خانگی/ شبکه مخفی زنان کجاست / مهران مدیری از پدر گواردیولا چه می خواهد؟

 سریال های جدید پلتفرم ها با بازیگران شاخص در راه هستند!/ از لیلا حاتمی تا پارساپیروزفر در شبکه نمایش خانگی/ شبکه مخفی زنان کجاست / مهران مدیری از پدر گواردیولا چه می خواهد؟

پلتفرم ها با دست پر در شبکه نمایش خانگی با تلویزیون رقابت می کنند و این رقابت هر روز با تولید آثار جدید پر سر وصدا تر و جدی تر از قبل می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این روزها جدا از تولیدات در حال توزیع، شبکه ی نمایش خانگی سریال هایی مانند «جیران»، «ساخت ایران»، «خسوف»، «راز بقا»، «خاتون» و... شبکه نمایش خانگی پر و پیمان در حال تولید هستند. در واقع می توان گفت شبکه نمایش خانگی با هزینه هنگفت برای تولید بهترین آثار در رقابت با تلویزیون و رقابت داخلی پلتفرم ها تصمیم دارد به یک رسانه ماندگار برای طرفداران سریال تبدیل شود.

سریال «بی گناه» (مهران احمدی)

سریال بی گناه

«مهران احمدی» که این روزها فیلم سینمایی "سگ بند" را در حال اکران دارد در تجربه ی مشترک دیگر با «محسن کیایی» سریال "بی گناه" را کارگردانی می کند که یک درام اجتماعی درباره ی زندگی «بهمن مردانی» است که 25 سال پیش به خارج فرار می کند و... .

در سریال "بی گناه" بازیگرانی چون محسن کیایی، شبنم مقدمی، ماهور الوند، ویشکا آسایش، مسعود رایگان، مهران احمدی، رویا تیموریان و نسرین نصرتی ایفای نقش می کنند. این سریال هم محصول فیلیمو خواهد بود.

سریال «یاغی» (محمد کارت)

یاغی

محمد کارت با فیلم «شنای پروانه» به یکی از کارگردانان صاحب سبک و البته پر طرفدار سینما تبدیل شد که حالا به همراه «سید مازیار هاشمی» در حال ساخت سریال «یاغی» برای پلتفرم فیلیمو هستند.

«یاغی» را «پدرام پور امیری»، «حسین دوماری» و « محمد کارت» در طول یم سال نوشته اند و «پارسا پیروز فر» و «طناز طباطبایی» ایفاگر نقش های اصلی این سریال هستند.

«یاغی» را فیلیمو پخش خواهد کرد.

سریال «نوبت لیلی» (روح الله حجازی)

نوبت لیلی

 

نوبت لیلی سریالی درام، فانتزی، رازآلود و عاشقانه با بازی حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه، لادن مستوفی، محمد امین شعرباف، مهران غفوریان، علیرضا ثانی فر، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، مسعود کرامتی، خسرو احمدی، فرزین محدث و علیرضا جعفری به نویسندگی مهدی شیرزاد و سروش چیت ساز و روح الله حجازی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح الله حجازی محصول سال ۱۴۰۱  است.

نوبت لیلی اولین سریال روح الله حجازی است که داستانی رازآلود و عاشقانه را در بستری خیال‌انگیز روایت می‌کند.

مجموعه جذاب و تماشایی نوبت لیلی به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این کار می آید؛

لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و ...

سریال «مترجم» (بهرام توکلی)

مترجم

مترجم سریالی درام و رازآلود به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است که نقش اصلی آن را صابر ابر بازی می کند. هدی زین العابدین ، مهتاب ثروتی  و پانته آپناهی ها دیگر بازیگران این سریال هستند .

مترجم اولین سریال بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی و در ادامه همکاری‌های موفق او با سعید ملکان است.

مترجم با داستانی معمایی و هیجان‌انگیز به زودی و به صورت اختصاصی از نماوا پخش خواهد شد.

 در خلاصه داستان این کار می خوانید ؛

یک مترجم جوان در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند. رفتن در این مسیرهای پر پیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد. سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.

سریال «شبکه مخفی زنان» (افشین هاشمی)

شبکه مخفی زنان

شبکه مخفی زنان سریالی کمدی، درام و تاریخی به نویسندگی محمد رحمانیان، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۴۰۰  است. 

شبکه مخفی زنان داستانی کمدی و سرگرم کننده را در بستری تاریخی روایت می‌کند.

مجموعه جذاب و تماشایی شبکه مخفی زنان به زودی و به صورت اختصاصی از نماوا پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال با بازی مهدی هاشمی آمده است؛
در سال ۱۳۱۰ وزارت فرهنگ و هنر، تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و

 

سریال «پدر گواردیولا» (سعید نعمت الله)

 

سریال پدر گواردیولا

سعید نعمت الله بعد از ساخت یکی دو سریال برای تلویزیون و نکارش چند سریال موفق برای کارگردانانی چون سیروس مقدم، جواد افشار، بهرنگ توفیقی و... در ژانر اجتماعی پدر گواردیولا را برای شبکه نمایش خانگی می سازد.

در این سریال «مهران مدیری» و «حمید فرخ نژاد» بازیگران اصلی هستند و  «آرش عدل‌پرور» خواننده پر طرفدار پاپ نیز ایفای نقش می کند.