شهر خبر

شاهمیری در کلاس ناظر داوری/ دعوت اکرمی به مسابقات کشورهای عربی

شاهمیری در کلاس ناظر داوری/ دعوت اکرمی به مسابقات کشورهای عربی

فدراسیون جهانی والیبال از محمد شاهمیری برای حضور در کلاس ناظر داوری و کنفدراسیون والیبال آسیا از مرتضی اکرمی برای قضاوت در مسابقات کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، کمیته داوران فدراسیون جهانی والیبال از 20 عضو کمیته داوران کنفدراسیون‌ قاره‌های مختلف از جمله فرهاد شاهمیری عضو کمیته مسابقات کنفدراسیون آسیا برای حضور در وبینار دو روزه ناظر داوری دعوت کرده است.

در فهرست دعوت شدگان 10 عضو جدید از کشورهای ایران، آمریکا، برزیل، بلژیک، آرژانتین، هند، مصر، چین، تونس و کویت دیده می‌شوند که بعد از حضور در این وبینار به عنوان ناظر داوری به نفرات قبلی اضافه خواهند شد.

فرهاد شاهمیری بعد از عضویت در کمیته داوران کنفدراسیون آسیا برای نخستین بار در این دوره حضور پیدا می‌کند و به عنوان ناظر داوری فدراسیون جهانی والیبال معرفی خواهد شد.

همچنین کنفدراسیون والیبال آسیا از مرتضی اکرمی داور بین‌المللی ایران به‌عنوان داور بی‌طرف برای قضاوت در مسابقات والیبال بازی‌های کشورهای عربی خلیج فارس دعوت کرد.

سومین دوره بازی‌های کشورهای عربی خلیج فارس از 21 تا 23 اردیبهشت سال جاری در چند رشته و با حضور کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده‌عربی، کویت، قطر، عمان و بحرین به میزبانی کویت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام