شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##صالحی#امیری:#انتخاب#مهدوی‌کیا#مطالعه#بوده#است

صالحی امیری: انتخاب مهدوی کیا با مطالعه بوده است

صالحی امیری: انتخاب مهدوی کیا با مطالعه بوده است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: انتخاب مهدوی کیا با مطالعه بوده است هر چه تشخیص او باشد و بتوانیم کمک می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا،  سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک  در جریان بازدید از اردوی تیم فوتبال امید اظهار کرد: به سه دلیل می‌گویم حتما این تیم امید در المپیک در پاریس حضور دارد دلیل اول انگیزه خود شماست، شما بازیکنان زیر ٢١ سال هستید و انگیزه مهدوی‌کیا را نشان می‌دهد که مصمم است. مورد دوم به اراده کادر فنی باز می‌گردد، انتخاب مهدی‌کیا قطعا با مطالعه بوده است و یک پیام روشن دارد، اینکه با انتخاب کادر قوی با محوریت مهدوی‌کیا تیم باید آماده شود.

وی افزود: نکته سوم اینکه ما و فدراسیون فوتبال مصمم هستیم در کنار شما باشیم، به هر شکلی که نیاز باشد در کنار تیم امید خواهیم بود، سجادی مشاور عالی کمیته و سرپرست کاروان إیران در المپیک توکیو که در پاریس هم کاروان را همراهی می‌کند، فخری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی و مسئولان فدراسیون کنار این تیم هستیم. شما بازیکنان در متن هستید و به حاشیه توجه نمی‌کنید، تحلیل من این است که تیم امید از این مسیر عبور می‌کند، همیشه تیم امید کانونی است برای استعدادیابی و این نقطه امید است.

صالحی امیری در پایان خاطر نشان کرد: با فدراسیون هماهنگ هستیم و جلسات ثابت داریم، از همین هفته تامین مالی را شروع خواهیم کرد. حداکثر حمایت لازم را خواهیم داشت، قطعا تلاش خواهیم کرد تمام نیازهای تیم را تامین کنیم. هر چه تشخیص مهدوی‌کیا باشد و بتوانیم کمک می‌کنیم. وظیفه ما حمایت است و در حوزه فنی دخالت نمی‌کنیم و مسئولیت با کادر فنی و فدراسیون است.

انتهای پیام