شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

ژاوی: اگر رئال مادرید امتیاز از دست بدهد، می‌توانیم به قهرمانی امیدوار بمانیم

ژاوی: اگر رئال مادرید امتیاز از دست بدهد، می‌توانیم به قهرمانی امیدوار بمانیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا کار تیمش برای کسب عنوان قهرمانی این فصل لالیگا را سخت توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی 3 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) مردانش در خانه لوانته در هفته سی‌و‌یکم لالیگا به خبرنگاران گفت: نیمه اول کار‌مان چندان جالب نبود. تیم از نظر جسمی و روانی خسته به نظر می‌رسید، البته خب تا حدودی طبیعی هم بود چون که ما پنجشنبه هفته گذشته بازی کرده بودیم. در نیمه دوم رفته‌ رفته اوضاع بهتر شد. تیم ما به خوبی رو به پیشرفت حرکت کرده است. ما بعد از زدن گل دوم می‌توانستیم سومی را هم بزنیم و نتیجه 3 بر یک کنیم. با این حال وقتی هم که گل خوردیم، باز تلاش کردیم و تا آخرین لحظه ایمان داشتیم که می‌توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. استفاده از لوک دیونگ دارد خیلی به ما کمک می‌کند. او یک بازیکن حرفه‌ای است و لیاقت این گل را داشت.

ژاوی افزود: بازی سخت و درگیرانه‌ای بود. ما نتوانستیم راه حلی برای برطرف کردن مشکل توپ لو دادن پیدا کنیم اما در نهایت سه امتیاز که به اندازه طلا ارزش داشتند را کسب کردیم. دو مقطع سرنوشت‌ساز بازی واکنش خوب مارک (تر‌اشتگن) درون دروازه و دیگری گل لوک بود. ما یک دروازه‌بان و یک مهاجم فوق العاده داریم. حرکات تیم در کل مثبت بود و باید همین روند را حفظ کنیم.

سرمربی کاتالان‌ها در پایان درباره شانس قهرمانی تیمش با وجود 12 امتیاز اختلاف با رئال مادرید صدرنشین (البته با یک بازی کمتر) در فاصله 8 هفته به پایان فصل تأکید کرد: قهرمانی در لالیگا بسیار سخت است چون رئال به این راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد. آنها بازی‌هایی سختی دارند اما بازی‌های ما هم آسان نیستند. اگر رئال در این دو هفته پیش رو امتیاز از دست بدهد شاید بتوانیم به قهرمانی امیدوار بمانیم.

انتهای پیام/