شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#بازیکنان

استقلال گاف ندهد قهرمان است/ مجیدی مراقب تمرکز بازیکنان باشد

استقلال گاف ندهد قهرمان است/ مجیدی مراقب تمرکز بازیکنان باشد

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: در اواخر لیگ همه بازی‌ها سخت و دشوار می‌شود.

محسن یوسفی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: فکر می‌کنم آگاهی از نتیجه بازی پرسپولیس مقابل هوادار به ضرر بازیکنان استقلال شد زیرا بازیکنان با خیالی راحت وارد زمین شدند و همین مسئله دردسرساز شد. آبی‌ها با همان هیجان و شور بازی‌های قبلی وارد زمین نشدند و در صورتی که مثل همیشه بودند، می‌توانستند بازی بهتری انجام دهند. پیکان در زمانی که استقلال 11 نفره بود بازی خوبی انجام داد و حتی می‌توانست به استقلال ضربه بزند. نظرم همان است که دانستن از نتیجه بازی پرسپولیس و تساوی آن‌ها باعث چنین نمایشی از شاگردان مجیدی شد و برای آبی‌ها دردسر آفرید.

هافبک اسبق آبی‌ها درباره مهم‌ترین مشکلات مجیدی در ادامه راه گفت: به نظرم مهم‌ترین چالشی که مجیدی باید در ادامه راه با آن دست و پنجه نرم کند همان اختلاف امتیاز است که ممکن است باعث شود مجیدی فکر کند همه چیز تمام شده است. وقتی خدای نکرده یک بازی از دست برود آن اختلاف امتیاز کمتر شود استرس در بازیکنان افزایش و اوضاع سخت‌تر می‌شود. پرسپولیس در رتبه دوم قرار دارد و آن فشار استقلال را حس نمی‌کند. استقلال شانس آورد که پرسپولیس به تساوی رسید اما باید این مسئله را بگویم که قرمزها هم اصلا خوب کار نکردند و فقط توانستند یک تساوی از حریف بیرند. همانطور که استقلال هم در راستای کسب برد ناکام بود.

یوسفی در دوران مظلومی و مرفاوی هم بازیکن استقلال بود. در دورانی که آبی‌ها با اختلاف صدر بودند اما قهرمان نشدند. او توصیه خود به بازیکنان را اینگونه مطرح کرد: بهترین توصیه برای بازیکنان فقط تمرکز و تمرین حرفه‌ای است. حرف خاصی به بازیکنان نمی‌شود زد اما بازیکنان مراقب باشند و بدانند که اصلا کار تمام نشده است. باید مثل بازی‌های قبل درگیر شوند و تمام تلاش‌شان را انجام دهند

وی گفت: در اواخر لیگ برتر همه بازی‌ها سخت می‌شود. پایین‌ جدولی‌ها می‌خواهد سقوط نکنند و بالایی‌ها می‌خواهند سهمیه بگیرند. استقلال با تیم هایی بازی دارد که پیگیر سهمیه هستند پس کار سخت است اما خیلی امیدوارم استقلال قهرمان شود زیرا هم اختلاف وجود دارد اما پرسپولیس هم در بازی‌های خود اصلا قوی نیست و استقلال فقط باید مراقب باشد گافی ندهد. ضمن اینکه بازی با تیم نساجی مازندران در جام حذفی هم سخت خواهد بود و بازیکنان نباید امشب حریف ریشه دار را دست کم بگیرند تا بتوانند به جمع چهار تیم برتر ملحق شوند. استقلال در لیگ برتر دو بار مقابل نساجی به تساوی رسید و امیدوارم این بار در حضور هواداران به پیروزی دست پیدا کند.

انتهای پیام