شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیم‌فصل#فوتبال#تیم فوتبال

بزرگ: در نیم‌فصل دوم بدشانسی آوردم/ می‌توانستیم از ۳ بازی قبلی ۴ امتیاز بگیریم

بزرگ: در نیم‌فصل دوم بدشانسی آوردم/ می‌توانستیم از 3 بازی قبلی 4 امتیاز بگیریم

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد، تیمش در سه بازی گذشته مستحق گرفتن بیشتر از یک امتیاز بوده است.

شروین بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نتایج ضعیف تیمش در سه هفته گذشته و کسب فقط یک امتیاز گفت: بازی‌های ما سخت بودند، ولی اعتقادم این است که مستحق گرفتن بیشتر از یک امتیاز بودیم و می‌توانستیم در این سه بازی چهار امتیاز بگیریم. به هر حال فوتبال برد و باخت دارد و تمام هدف ما این است که در شش بازی باقیمانده نتایج خوبی بگیریم و در جدول چند پله صعود کنیم، این در حالی است که فاصله تیم ما با تیم پنجم جدول چهار امتیاز است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردت در فصل جاری به ویژه دیدارهای اخیر راضی هستی؟»، تصریح کرد: در این فصل چهار گل برای صنعت نفت زدم. من کم گل زدم، ولی در نیم‌فصل دوم بدشانسی آوردم، چون دو بار کرونا گرفتم و پنج بازی را هم از دست دادم. تلاش می‌کنم تا آخر لیگ آمار گلزنی‌ام را بهتر کنم و فصل را با شرایطی خوب به پایان برسانم.

مهاجم صنعت نفت در مورد اینکه شانس قهرمانی تیم‌های مدعی نیز خاطرنشان کرد: استقلال در حال حاضر شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، چون تا اینجای لیگ شکست نخورده و شش امتیاز هم با تیم دوم جدول فاصله دارد. البته بازی‌های استقلال هم در ادامه سخت است و نمی‌توان با قاطعیت چیزی را پیش‌بینی کرد.

 

انتهای پیام/