شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شورای شهر#تهران#آلودگی هوا#مدارس

اعتراض شدید عضو شورای شهر به تعطیل نشدن تهران/ شاخص آلودگی باید به کجا برسد؟

اعتراض شدید عضو شورای شهر به تعطیل نشدن تهران/ شاخص آلودگی باید به کجا برسد؟

عضو شورای شهر تهران گفت: سوال من از استاندار این است که شاخص آلودگی هوا در تهران باید به کجا می رسید که مدارس و ادارات تعطیل شود؟ این تعطیلی یک مُسکن در این روزها بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سوده نجفی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر با بیان اینکه گردوغبار تهران در شرایط بحرانی قرار گرفته بود، و به این ترتیب روز شنبه تهران آلوده ترین شهر جهان شناخته شد و به دنبال آن کمیته اضطرار تشکیل و متاسفانه تصمیم بر این شد که ادارات و مدارس تعطیل نشود. گفت: سوال من از استاندار این است که شاخص آلودگی هوا در تهران باید به کجا می رسید که مدارس و ادارات تعطیل شود؟ این تعطیلی یک مُسکن در این روزها بود، هرچند برای این شرایط باید عزم ملی صورت بگیرد چون جان شهروندان برای ما خیلی مهم است.

وی با بیان اینکه مشخص نیست که کدام دستگاه ها در کمیته اضطرار عضو هستند؛ گفت: در شرایط آلودگی هوا در زمستان من در صحن شورا تذکر دادم که چرا یک عضو شورای شهر در این جلسه حضور ندارد و از سوی استانداری با ما تماس گرفته شد و تنها در یک جلسه حضور پیدا کردیم اما این روند ادامه پیدا نکرد.

نجفی با اشاره به اینکه شهرداری تهران باید نسبت به صدور مرخصی برای گروه هایی همچون زنان باردار و شیرده و افراد سالمند و دارای مشکلات تنفسی اقدام کند. از دولت خواست ورود خودروهای برقی را به تهران و کلانشهرها در اولویت قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

47231