شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

احتمال کنار گذاشته شدن ستاره ملی‌پوش‌ به دلیل یک درگیری عجیب/ لژیونر مطرح به دلیل کتک‌کاری دادگاهی شد!

یکی از بازیکنان سرشناس فوتبال ایران با مشکل بزرگی مواجه شده است

احتمال کنار گذاشته شدن ستاره ملی‌پوش‌ به دلیل یک درگیری عجیب/ لژیونر مطرح به دلیل کتک‌کاری دادگاهی شد!
خبرورزشی -

یک فوتبالیست هرچقدر هم به لحاظ فنی خوب و با کیفیت باشد ، تا وقتی می تواند در زمین بدرخشد و در بالاترین سطح فوتبال بازی کند که وارد حاشیه نشود. مشکلی که خیلی از فوتبالیست های با استعداد ایران درگیرش شدند. بعضی ها توانستند با مشورت گرفتن از افراد با تجربه و کنترل اوضاع خودشان را از حواشی به وجود آمده رها کنند ولی بعضی ها نه تنها قدرت مدیریت شرایط را نداشتند ، بلکه بیشتر در گرداب حاشیه فرو رفتند و فوتبالشان رو به نابودی رفت.

یکی از فوتبالیست های با استعداد چند سال اخیر فوتبال ایران که در حال حاضر هم لژیونر است و هم در تیم ملی حضور دارد، طی چند ماه گذشته با مشکل بزرگی مواجه شده است. این فوتبالیست سرشناس حدود یکماه قبل در کشوری که در آن فوتبال بازی می کند، بر سر یک موضوع شخصی با فردی ابتدا دچار درگیری لفظی می شود ولی درگیری لفظی این دو آنقدر ادامه دار می شود که کار به زد و خورد و درگیری فیزیکی می کشد.

شنیده ها حاکی از آن است که این لژیونر سرشناس که ضارب  هم به حساب می آید ، مورد شکایت واقع شده و یک حاشیه بسیار بزرگ برایش به وجود آمده است. فرد آسیب دیده با استفاده از فیلم های دوربین مدار بسته محل درگیری از آقای فوتبالیست شکایت کرده و برای این بازیکن مطرح پرونده قضایی باز شده است. ملی پوش مورد نظر حتی یکبار در دادگاه هم حاضر شده ولی قاضی پرونده هنوز رای قطعی را صادر نکرده است.

حالا این بازیکن و اطرافیانش بعد از این اتفاقات قصد داشتند تا با پرداخت پول و گرفتن رضایت از شاکی ، ماجرا را پایان دهند ولی چیزی که مشخص است هنوز موفق به انجام این کار نشدند. حال باید دید سرانجام این حاشیه بزرگ برای بازیکن سرشناس ایرانی چه خواهد شد و این لژیونر دوباره به تیم ملی دعوت خواهد شد یا خیر. گفتنی است احتمال کنار گذاشته شدن این بازیکن توسط باشگاهش هم وجود دارد.