شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#مقامات

در جدیدترین اقدام خصمانه؛

صهیونیست‌ها ورود فلسطینیان ساکن اراضی ۱۹۴۸ به جنین را ممنوع کردند

صهیونیست‌ها ورود فلسطینیان ساکن اراضی ۱۹۴۸ به جنین را ممنوع کردند

مقامات ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین اقدام خصمانه خود ورود فلسطینیان ساکن اراضی ۱۹۴۸ به «جنین» را ممنوع اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. مقامات صهیونیست به ارتش این رژیم دستور داده‌اند تا مانع از ورود فلسطینیان ساکن اراضی ۱۹۴۸ به جنین شوند.

بر اساس این گزارش، بنا بر دستورالعمل ارتش رژیم صهیونیستی هرگونه تردد فلسطینیان ساکن اراضی ۱۹۴۸ در شهر جنین ممنوع است. از سوی دیگر، اعلام شده است که تاجران فلسطینی نیز که ساکن منطقه جنین هستند تا اطلاع ثانوی حق ورود به اراضی سال ۱۹۴۸ را ندارند.

گفتنی است، تصمیم رژیم صهیونیستی برای ممنوعیت ورود فلسطینیان اراضی ۱۹۴۸ به جنین پس از آن اتخاذ شد که روز گذشته درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و ساکنان اردوگاه جنین به وقوع پیوست.

روز گذشته فلسطین الیوم اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تلاش بی وقفه‌ای را به منظور بازداشت پدر مجری عملیات مقاومتیِ «تل‌آویو» آغاز کرده است. پایگاه مذکور اعلام کرد: صهیونیست‌ها به منظور بازداشت پدر مجری عملیات مقاومتی تل‌آویو، اردوگاه «جنین» را هدف سنگین‌ترین حملات خود قرار دادند.

طبق اعلام پایگاه فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی موفق به بازداشت پدر مجری عملیات تل‌آویو نشد. در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین یک نفر شهید و ۱۳ تَن دیگر زخمی شدند.